Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال ملی - مهدی مهدوی‌کیا پست جالبی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی مهدوی کیا ستاره سابق تیم هامبورگ آلمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از شرکت در مصاحبه ای با مجله باشگاه هامبورگ در کنار وحید هاشمیان داد.

در حال حاضر وحید هاشمیان که بالاترین مدارج مربیگری در فوتبال آلمان را طی کرده، در تیم زیر 17 ساله های هامبورگ فعالیت می کند و مهدی مهدوی کیا هم در تیم زیر 15 سال این باشگاه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو اسطوره و پیشکسوتی که طبق نوشته مجله باشگاه هامبورگ از همان ابتدای دوران حرفه ای شان تا همین الان همراه و کنار هم هستند.

 

254 41

کلید واژه‌ها : وحید هاشمیان - مهدی مهدوی‌کیا - بوندسلیگا -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد