Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري رويترز از کينشازا، در درگيري بين ارتش جمهوري دموکراتيک کنگو با شورشيان اوگاندايي در مناطق مرزي ناآرام اين کشور دست کم دوازده سرباز کشته شدند.
ارتشهاي کنگو و اوگاندا ماه گذشته عملياتي را عليه شورشيان گروه موسوم به «نيروهاي دموکراتيک متحد» شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين گروه مسئول حمله هشتم ماه دسامبر به يکي از پايگاههاي سازمان ملل است که بر اثر آن 15 صلحبان تانزانيايي کشته شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خواجه محمد آصف در گفت‌ وگویی در برنامه شبکه جیو نیوز پاکستان اظهار کرد که (رژیم) اسرائیل با حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق در حقیقت به خاک یک کشور مستقل حمله کرده است که در نتیجه آن تعدادی از افسران ارشد نظامی ایران به شهادت رسیدند.

وی تأکید کرد: پس از تجاوز (رژیم) اسرائیل به اماکن دیپلماتیک ایران، توقع انتقام تهران دور از ذهن نبود، لذا عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق مشروع آن و متناسب بود.

وزیر دفاع پاکستان اظهار کرد که ایران با عملیات علیه اسرائیل به جغرافیای نظامی این رژیم دست یافته و کل این سرزمین را نقشه برداری کرده است لذا هرگونه اقدام جدید از سوی صهیونیست‌ها به ضرر آنان تمام خواهد شد.

وی گفت: گسترش جنگ تمام جهان از جمله پاکستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد درحالی که قدرت‌های بزرگ پشتیبان اسرائیل هستند و این درحالی است که هر آنچه علیه ایران انجام می‌شود یا دلیل دشمنی‌ها با این کشور، حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین است.

خواجه محمد آصف افزود که هیچ فشاری بر پاکستان برای سازش با رژیم اسرائیل وجود ندارد و ما در کنار فلسطینیان ایستاده‌ایم و برای آزادی این کشور و توقف نسل کشی در غزه دعا می‌کنیم.

وی در ادامه درباره روابط دوجانبه ایران و پاکستان گفت که روابط دو کشور تقویت یافته و معتقدیم پیشبرد رایزنی‌های فی مابین حول پروژه مشترک گازی، منجر به تحکیم بیشتر این روابط می‌شود.

وزیر دفاع پاکستان تأکید کرد: این کشور تصمیم خود را گرفته و قادر به احداث خط لوله در داخل خاک پاکستان است و فرایند احداث خط لوله از بندر گوادر تا مرز ایران را آغاز می‌کنیم.

وزارت خارجه پاکستان روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از تحولات فعلی خاورمیانه، خواهان خویشتنداری همه طرف‌ها شد و اعلام کرد: اسلام‌آباد پیش‌تر نسبت به پیامدها و خطرات حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • خشونت برخاسته از بی‌تفاوتی/تن‌ها راه تامین ثبات در منطقه/انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
  • پاکستان: هرگونه اقدام نظامی جدید از سوی اسرائیل به ضررشان تمام خواهد شد
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • پیام صریح حمله ایران به اسرائیل توقف شیطنت‌ها علیه کشور بود
  • جبهه دموکراتیک: «وعده صادق» حمایت عملی ایران از فلسطین است
  • چرا حمله ایران به اسرائیل منحصربفرد است؟