Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حيدر العبادي نخست وزير عراق در ديدار با نمايندگان آيت الله سيستاني در شهر کربلا از تلاش هاي مرجعيت عالي عراق در حفظ وحدت مردم و يکپارچگي اين کشور قدرداني کرد.
العبادي روز جمعه در سفر به کربلا به طور جداگانه با شيخ عبد المهدي الکربلائي و سيد احمد الصافي نمايندگان آيت الله سيستاني ديدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبارزه با فساد و موضوعات روز عراق از مهمترين بحثهاي اين ديدارها بود .
العبادي در پايان اين ديدارها، در کنفرانسي خبري با اشاره به خطبه هاي نماز جمعه امروز گفت : که نبايد از خون شهدا و جانبازان و پيروزي در جنگ با داعش سوء استفاده انتخاباتي کرد .
العبادي افزود : اين پيروزيهاي گرانبها نتيجه تلاشهاي مردمي بود که با جان خود از مرزهاي مقدس عراق دفاع کردند و نبايد اين پيروزي ها را با اختلاف بين خود از بين ببريم.
وي ادامه داد: يکي از آفات کنوني دولت و جامعه فساد است و بايد با وحدت تلاشهاي نيروهاي مردمي و دولتي با آن مبارزه کرد .
العبادي همچنين در جشن پيروزي عليه داعش در مراسمي در بين الحرمين با اشاره به حملات انتحاري اخير بغداد گفت : ما به تروريستها اجازه نخواهيم داد با چنين اقداماتي، به شايعات مبني بر عدم امن بودن عراق دامن بزنند.
وي افزود که نيروهاي اطلاعاتي تلاش هاي خود را چند برابر کرده اند تا با شناسايي تروريستها و مزدوران از احتمال وقوع اين انفجارات بکاهند.
نخست وزير عراق با اشاره به مرحله پس از داعش گفت : سعي ما اين است از کمکهاي بين المللي در جريان کنفرانس بازسازي عراق در کويت در ماه آينده همه شهرها و مناطق عراق براي بازسازي استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ی پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد