Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@20:11:08 GMT

اختلاس 100 میلیارد تومانی در اکتشاف نفت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۵۸۰۰

وزیر نفت ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون اختلاس در بخش اکتشاف نفت، گفت: تا اینجا میزان اختلاس حدود 100 میلیارد تومان اعلام شده است.

«بیژن زنگنه» درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاس میلیاردی یکی کارکنان وزارت نفت، گفت: این فرد یکی از کارمندان بخش اکتشاف بوده که تخلف کرده است و خود کارکنان بخش اکتشافات این تخلف را کشف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این فرد به مقامات قضایی معرفی شده است، افزود: مقامات قضایی با جدیت این موضوع را دنبال می کنند.

زنگنه افزود: این فرد در حال حاضر به خارج از کشور فرار کرده و مقامات قضایی از طریق اینترپل پیگیر هستند که این فرد را به کشور بازگردانند؛ علاوه بر این در حال بررسی هستند که اگر این فرد همدستی دارد با آن برخورد کنند.

وزیر نفت با بیان اینکه به دلیل قصور، چند نفر از مسئولان را در اکتشاف از پست هایشان برکنار کرده ام گفت: بر این اساس تاکنون یک نفر به هیات تخلفات معرفی شده و ممکن است چند نفر دیگر به دلیل قصور و اهمال در انجام وظیفه به هیات تخلفات اداری وزارت نفت معرفی شوند.

زنگنه ادامه داد: این اقدامات غیر از اقداماتی است که دستگاه قضا انجام می دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: خیرین استان اصفهان ۱۰۴ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان  در ماه مبارک رمضان کمک کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری با اشاره به این خبر افزود: همزمان با ایام ماه پر خیر و برکت رمضان و طبق سنت همه ساله، خیرین در تمام شهرهای استان اصفهان با برپایی جشن‌های گلریزان، زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

وی افزود: یکی از حسنات و کارهای بسیار با برکت که از اول انقلاب پایه ریزی شده و تا به امروز نورافشانی می‌کند و برکات زیادی داشته، جشن گلریزان است.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان اصفهان درخصوص نحوه شکل‌گیری این ستاد گفت: موسس و بنیانگذار این تشکیلات مهم شهید والامقام لاجوردی بوده که هم جشن گلریزان و هم ستاد مردمی دیه را پایه ریزی و ایجاد کرد که در طول سال این جشن‌ها برگزار می‌شود، اما بهار آن در ماه مبارک رمضان است و مردم و نیکوکاران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کنند.

جعفری در زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان در سال جاری و گذشته عنوان کرد: امسال تمام شهرهای استان اصفهان طی ده روز با برگزاری جشن های گلریزان و همچنین هشت شب نیز در سالن اجتماعات زندان مرکزی، این سنت حسنه را به جا آوردند که بار دیگر استان اصفهان در این زمینه با اختلاف بسیار زیاد رتبه اول کشوری را کسب کرد.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان در خصوص کمک‌های مردمی در سال گذشته نیز یادآور شد: در سال 1402 کل تعهد خیرین 83 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که از این تعهدات مبلغ 31 میلیارد و 500 میلیون تومان آن وصول و به حساب ستاد دیه واریز شده است. در سال جاری نیز مبلغ تعهدات 104 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که تاکنون بیش از 50 درصد آن وصول شده و نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • مطالعات ژئوفیزیک هوایی در شمال آذربایجان غربی
  • ریزش قیمت سکه و طلا/ نرخ سکه نسبت به صبح ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • اخذ حدودهفت هزارمیلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان‌غربی در سال گذشته