Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین‌المللی امام محمد غزالی با حضور آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در اندونزی برگزار شد. ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کنفرانس بین‌المللی امام محمد غزالی به همت معاونت پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی و همکاری بنیاد علمی فرهنگی امانت اندونزی و با حضور شخصیت‌های برجسته جهان اسلام از 28 لغایت 30 دی ماه در اندونزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس بین‌المللی امام محمد غزالی امروز در هتل بوربودور جاکارتا برگزار و حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در قالب هیئت اعزامی از ایران در این کنفرانس حضور دارند.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان

سفیر عربستان در تهران ظهر روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان حضور یافت.

به گزارش ایسنا، عبدالله العنزی، سفیر عربستان را که علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی همراهی می کرد، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در حاشیه محل کنفرانس بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • بازتاب حضور گروسی در اصفهان در رسانه‌های بین المللی
  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است