Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادرید- ایرنا- «علی‌ اصغر مونسان» رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزایش جذب تعداد گردشگران از پنج میلیون به 20میلیون نفر در هشت سال آینده را از برنامه های کشورمان بیان کرد و اظهار داشت، لازمه تحقق این هدف استفاده از تجارب مفید پیشتازان صنعت گردشگری جهان و هم افزایی میان همه دست اندرکاران بخش گردشگری کشور اعم از دولتی و خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، وی روز جمعه در حاشیه سفر به مادرید پایتخت اسپانیا برای حضور در سی و هشتمین نمایشگاه گردشگری فیتور، با بیش از 60 تن از تورگردانان ایرانی مقیم مادرید و شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفت وگو کرد.
مونسان در این نشست تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مصمم است تمام امکانات و توان خود را برای حمایت از بخش گردشگری و توسعه آن به عنوان منبع تولید ثروت و اشتغال بسیج کند.
وی همچنین ضمن تمجید از حضور فعال و جذاب شرکت های ایرانی در نمایشگاه فیتور، به تورگردانان توصیه کرد، از نوآوری و ابتکارات خارجی در همه زمینه ها برای ارتقای جایگاه ایران در صنعت گردشگری بهره گیری کنند.
«محمد حسن فدایی فرد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا نیز اظهار داشت، در فضای پسابرجام، جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش های هتل سازی، نوسازی هتل ها، تبدیل اماکن تاریخی به مجموعه های اقامتی و گردشگری و احداث تفرجگاها در کنار جذب گردشگران خارجی به یکی از اولویت های نمایندگی های خارج کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی تبدیل شده و در این زمینه دستاردهای خوبی حاصل شده است.
سفیر کشورمان با اشاره به سه برابر شدن سفر گردشگران اسپانیایی به ایران و تسهیلاتی که در این زمینه فراهم شده است، از ارتقای حضور کمی و کیفی ایران در نمایشگاه فیتور در سال های اخیر قدردانی کرد.
فدایی فرد با اشاره به حضور مقر سازمان جهانی گردشگری در مادرید، بر اراده سیاسی مقامات اسپانیایی و سازمان جهانی گردشگری در مساعدت با ایران برای توسعه صنعت گردشگری و قرار گرفتن در جایگاهی که شایسته آنست، تأکید کرد.
در این نشست چند تن از مدیران شرکت های گردشگری نظرات خود را در مورد حضور هرچه بهتر شرکت های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه فیتور بیان کردند.
نمایشگاه فیتور مادرید به عنوان یکی از نمایشگاه های اصلی و مهم صنعت گردشگری جهان طی روزهای 27 دی ماه الی اول بهمن ماه سالجاری در مساحتی به وسعت بیش از 65 هزار متر مکعب و با حضور 10 هزار شرکت از بیش از 165 کشور جهان برگزار می شود و حدود 245 هزار نفر از جمله 134 هزار نفر از متخصصان بخش گردشگری از آن بازدید می نمایند.
اروپام *4*491*شبس**انتشار دهنده: عبدالله غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۳.۶ میلیون نهال در خراسان شمالی طی سال جاری

استاندار خراسان شمالی گفت: پیش بینی شده است امسال سه میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال در نهالستان های بخش دولتی و بخش خصوصی تولید شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه نوزدهم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از نهالستان منابع طبیعی بجنورد اظهار کرد: در تولید و کاشت نهال در قالب نهضت کاشت مردمی یک میلیارد درخت، منافع مردم از میوه، چوب و پوشش گیاهی لحاظ شود.

وی از عملکرد سال گذشته ی استان در تولید یک میلیون و ۸۲۹ هزار نهال در بخش دولتی و خصوصی و کاشت ۸۱۳ هزار اصله نهال در اراضی ملی و دولتی و کاشت بذر در یک میلیون و ۳۹ هزار گوده، قدردانی کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: پیش بینی شده است امسال سه میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال در نهالستان‌های بخش دولتی و بخش خصوصی تولید شود.

حسین نژاد در این بازدید بر حرکت‌های مردمی برای کاشت و نگهداری از درختان تاکید کرد و بیان داشت: برخی گونه‌های بومی که نیاز کمتری به آب دارند و مورد نیاز مردم هستند، در عرصه‌های منابع طبیعی کاشته شود.

کد خبر 751833

دیگر خبرها

  • تولید ۳.۶ میلیون نهال در خراسان شمالی طی سال جاری
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟