Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دنیزلی شخصا تمایل داشت به تراکتورسازی بیاید اما چون قراردادهایی داشت، نمی‌توانست برای کار از ترکیه خارج شود.

به گزارش مهر، کاظم محمودی بعد از عقد قرارداد رسمی باشگاه تراکتورسازی با آرتورول سالام اظهار داشت: ما به آینده کاری باشگاه تراکتورسازی با این مربی امیدواریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد وی فعلا تا پایان فصل است اما در صورت رضایت طرفین از یکدیگر این قرارداد برای فصل آینده هم تمدید می‌شود.

وی افزود: سالام مربی صاحب کارنامه‌ای است. او توانسته با بورسا اسپورت قهرمان سوپرلیگ ترکیه شود و این تنها قهرمانی یک تیم به جز قطب‌های اصلی فوتبال ترکیه در این مسابقات است. او بازیکن و سرمربی اسبق تیم قدرتمند بشکیتاش ترکیه است و برای خودش در فوتبال ترکیه صاحب جایگاه خوبی است.

محمودی در خصوص عدم توافق با دنیزلی گفت: این همکاری به خاطر مشکلات مالی منتفی نشد. خود دنیزلی هم دوست داشت که برای کمک به تراکتورسازی به تبریز بیاید. اما او یکسری مشکلاتی داشت و قراردادهایی داشت که باید به آنها پایبند می بود و طبیعتا نمی‌توانست از ترکیه خارج شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان

به گزارش همشهری آنلاین شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

کد خبر 840963 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند