Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال مخاطبین سینما همچنان به فیلم‌های کمدی است و در جدول فروش، فیلم‌های کمدی صدرنشین جدول هستند.به گزارش بلاغ، فیلم های سینمای کمدی در هفته گذشته توانست نظر علاقمندان به سینمای کمدی را جلب کند. از روز چهارشنبه فیلم «کمدی انسانی» در سالن های سینما اکران شد. این فیلم یکی از آثار پر بازیگر سینما به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم گفت: فیلم سینمایی «کمدی انسانی » در تهران ظرف 2 روز به فروش 60 میلیون تومان و در شهرستان تعدادی کمی سالن سینما در اختیار دارد و به زودی سالن های سینمای این فیلم افزایش خواهد یافت. این فیلم در شهرستان به فروش 20 میلیون دست یافت و کل فروش فیلم به رقم 80 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «سد معبر» در تهران به رقم 634 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 216 میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم به رقم 850 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در تهران به فروش 19 میلیارد و 30 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 1 میلیاردو 110 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به رقم 3  میلیارد و 40 میلیون تومان دست یافت.

مسئول فروش دفتر فیلمیران فروش فیلم «آینه بغل» را 13 میلیارد تومان در تهران  و شهرستان اعلام کرد. همچنین فیلم «قاتل اهلی» به فروش 2 میلیارد و 800 میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «پل خواب» به فروش 178 میلیون و 278 هزار تومان،فیلم «آرمانشهر»به فروش 9میلیون و 737 هزار تومان،فیلم «آپاندیس» به فروش 58 میلیون و 30 هزارتومان، فیلم «کلیله و دمنه» به فروش 110 میلیون و 488 هزار تومان ، فیلم «عشقولانس» به فروش  300 میلیون 602 هزار تومان،فیلم «خانه کاغذی» به فروش 497 میلیون و 428 هزار تومان، فیلم «حریم شخصی» به فروش 501 میلیون و 27 هزار تومان، فیلم «آذر» به فروش 766 میلیون و 478 هزار تومان، فیلم «شکلاتی» به فروش 458 میلیون و 55 هزار تومان، فیلم «فهرست مقدس» به فروش 208 میلیون و 399 هزار تومان رسید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد

نویسنده در این کتاب که صفحه‌آرایی آن را خانم هستی مرادی، طراحی جلد آن را خانم فاطمه یزدانی‌فر و همچنین خط روی جلد را استاد عبدالله جواری تحریر کرده‌اند، از زندگی خود و تجربیات تلخ و شیرینی که در این مسیر تجربه کرده، نوشته است.

در مقدمه این کتاب آمده است: من قمر تاج عبدالملکی، سال ۱۳۲۷ در کرمانشاه متولد شده‌ام. پدر و مادری مهربان، فداکار و دوست داشتنی با ۲ برادر و چهار خواهر که زندگی خوب و پاک و سالمی داشتیم. دوران کودکی خوشی داشتم تا زمانی که به دبیرستان رفتم. همراه با درس بسکتبال را شروع کردم.

در ادامه آمده است: در کلاس هشتم کاپیتان تیم بسکتبال شدم و به وسیله دبیر ادبیاتم وارد تئاتر شدم. زندگی‌ام همراه با تئاتر بهشتی بود، از همه نظر. چندین نمایشنامه بازی کردم، با موفقیت کامل و بعد وارد دانشسرای مقدماتی شدم.

در آنجا هم تئاتر را ادامه می‌دادم و گاهی وقت‌ها هم شعر‌های زیبایی را به صورت دکلمه به روی سن می‌آوردم. دوران دانشسرا بهترین دوران زندگی من بود و بعد از فارغ‌التحصیل شدن به ایلام رفتم. در آنجا هم فعالیت‌های هنری را ادامه دادم....

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران