Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@17:21:30 GMT

آلودگی هوای عسلویه 7 برابر بیشتر از تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۷۴۶۷

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی شهرستان عسلویه هفت برابر بیشتر از شرایط عادی هوای تهران است.

به گزارش جنوب نیوز، سکینه الماسی در نشست پیگیری راه اندازی اداره ثبت اسناد عسلویه اظهار داشت: شهرستان عسلویه با پتانسیل و ظرفیت‌های بزرگی که دارد و بخش مهمی از اعتبارات کشور را تامین می کند هنوز از داشتن اداره مستقل ثبت اسناد محروم است که اصلا زیبنده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: درست است که این شهرستان نو پاست اما مردم عسلویه حق دارند از خدمات دولت به خصوص دسترسی مناسب به ادارات برخوردار باشند.

الماسی با بیان اینکه آلودگی شهرستان عسلویه هفت برابر بیشتر از شرایط عادی هوای تهران است گفت: پسندیده نیست که مردم این شهرستان فاصله ۷۰ کیلومتری را برای ثبت و پیگیری اسناد خود طی کنند.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم این شهرستان با شرایط سخت زندگی از وضعیت معیشت گرفته تا آلودگی بیش از حد هوا مواجه اند اما باز مردم صبر می‌کنند و نجابت به خرج می‌دهند.

عضو کمیسیون انرژی ابراز امیدواری کرد: بعد از انقلاب اسلامی این نظام دو دستاورد مهم داشته و هر دو دستاورد در استان بوشهر بوده است که یکی نیروگاه اتمی و دیگری هم پارس جنوبی است و حق مردم این دیار است که از بهترین خدمات و امکانات برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: استقرار اداره ثبت اسناد در این شهرستان از اولویت‌های مهم مردم است و انتظار داریم این مهم هر چه سریع‌تر محقق شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

 آئین اهدای سند مالکیت به روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از ۷۵۶۰ سند مالکیت روستای استان خوزستان با حضور  حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس دادگستری کل خوزستان ، اصل فرماندار شهرستان اندیمشک ، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران محلی و استانی در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

بابایی رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۳۶۰ جلد سند مربوط به شهرک بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک صادر شده است، گفت: در این شهرک، اختلاف بین دستگاه‌های منابع طبیعی، اوقاف، آبخیزداری و بنیاد مسکن مانع صدور سند بود که پس از حدود نیم قرن  حل شد.

زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: اسناد مالکیت در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی داشته است و روند صدور اسناد مالکیت طی چند سال اخیر با رشد بیش ۵۰ درصدی به همت همه مسؤلین و مردم صورت گرفته است.

در این آئین به طور نمادین سند مالکیت به تعدادی از اهالی محترم شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای دونه امیدیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق