Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تعداد یک میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۳۵ سهم معادل ۴۵.۳۱ درصد از سهام شرکت نورد و لوله اهواز توسط سازمان خصوصی‌سازی در فرابورس ایران عرضه می‌شود.
 
بر پایه این گزارش، این میزان سهام به قیمت پایه هر سهم ۷۰۶ ریال به صورت ۲۵درصد نقد و بقیه اقساط روانه میز فروش می‌شود که خریدار باید وجه نقد معامله را طی ۹ روز کاری به حساب خصوصی‌سازی واریز و بقیه را به‌صورت اقساط شش ماهه در مدت ۴ سال بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گفتنی است، بلوک ۴۵.۳۱ درصدی سهام شرکت نورد و لوله اهواز توسط سازمان در حالی توسط کارگزاری بانک ملت روی میز فروش می‌رود که سود اقساط آن ۱۳ درصد اعلام شده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند

مدیرعامل سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی گفت: ۶۶۷ هزار و ۴۰۹ نفر از شهروندان خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند. - اخبار استانها -

بهروز قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت کاهش 30 درصدی سود سهام عدالت در اسفندماه اظهار داشت: به دلیل اینکه 9 شرکت سرمایه‌گذاری سود سهام و عملکرد سال 1401 را به سازمان واریز نکردند، سود سهام عدالت که در چند روز اخیر واریز شد، 30 درصد کمتر بوده است. مردم نگران نباشند، مابقی سود سهام عدالت در خردادماه 1403 به حساب دارندگان واریز می‌شود. 

وی با بیان اینکه 667 هزار و 409 نفر از شهروندان خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند، افزود: در سال 1385 مردم براساس 13 دهک رتبه‌بندی شدند و از این تعداد 184 هزار و 563 نفر 29 درصد به صورت مستقیم و 482 هزار و 846 نفر شامل  71 درصد به صورت غیرمستقیم مدیریت سهام خود را برعهده گرفتند. 

مدیرعامل سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سود سهام عدالت به علت اشکال در شماره شبای بانکی، حساب راکد، حساب مشترک، حساب ارزی، حساب مسدود، حساب بلندمدت برای برخی افراد واریز نمی‌شود، افزود: این دارندگان باید حسابی دیگر برای این موضوع داشته باشند. 

وی در پاسخ به اینکه چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشده است، افزود: اگر انحصار وراثت شده باشد و نتیجه آن به کارگزاری‌ها تا قبل از 17 اسفندماه اعلام شده بود، سود سهام عدالت واریز شده در غیر این صورت باید تا خردادماه اقدام کنند. دارندگان سهام 492 هزار تومانی، 532 هزار تومانی و یک میلیون تومانی به ترتیب 446 هزار تومان، 482 هزار تومان و 906 هزار تومان سود دریافت کردند. 

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • خصوصی سازی استقلال در مسیری جدید؛ ۵۱ درصد سهام به بانک صنعت و معدن واگذار شد!
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • غزل پایانی پرسپولیس دولتی!
  • (عکس) روز دقیق فروش باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • رسمی- غزل پایانی پرسپولیس دولتی!
  • پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد
  • فوری | پرسپولیس واگذار شد | این باشگاه با چه قیمتی منتقل شد؟ + جزئیات واگذاری
  • فوری | پرسپولیس واگذار شد | این باشگاه با چه قیمتی و به کجا منتقل شد؟ + جزئیات واگذاری
  • بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند
  • ۵۰ درصد از بلیت سفر‌های نوروزی قم اینترنتی عرضه می‌شود