Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سیاه جامگان مشهد در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر شکست سنگین مقابل دیگر تیم ته جدولی یعنی نفت تهران متحمل شد تا فاصله مشهدی ها با تیم رده پانزدهم جدول به پنج امتیاز افزایش یابد.

به گزارش وب سایت نود، سیاه جامگان مشهد روز گذشته در هفتمین بازی خود با رضا عنایتی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد تا شرایط این تیم در قعر جدول رده بندی وخیم تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاه جامگان در شرایطی با 4 گل مغلوب حریف شد که از زمان حضور در رقابت های لیگ برتر (پانزدهمین دوره)، برای اولین بار 4 گل از حریف دریافت کرد.

با وجودی که سیاه جامگان در این دو سه فصل همواره رده های انتهایی جدول قرار داشته (و حضورش در میانه های جدول، خیلی کوتاه و مقطعی بوده)، اما سابقه دریافت 4 گل از حریفان را نداشت. به این ترتیب، سیاه جامگان در هشتادمین بازی خود در ادوار مختلف این رقابتها، اولین بار با دریافت 4 گل مغلوب حریف شد تا بدترین شکست این تیم در تاریخ لیگ برتر رقم بخورد.

مشهدی ها که آقای گل تاریخ لیگ برتر را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد، در هفت بازی که عنایتی هدایت این تیم را بر عهده داشته، تنها 3 گل زده داشته اما 9 بار دروازه این تیم باز شده است. در مجموع رقابت های فصل جاری، سیاه جامگان با زدن 13 گل بدترین خط حمله لیگ به حساب می آید و دو برابر گل های زده، از حریفان گل خورده تا عنوان ضعیف ترین خط دفاع لیگ هم به نام این تیم ثبت شود. 

 

 

 

 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره نروژی خط حمله منچستر سیتی امروز از مصدومیت بازگشت و موفق شد گل دوم تیمش مقابل ناتینگهام فارست را به ثمر برساند.

چند هفته پیش روی کین، ستاره سابق منچستر یونایتد و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، پس از تساوی سیتی مقابل آرسنال از عملکرد هالند انتقاد کرد و در مورد او گفت: «عملکرد کلی هالند بسیار ضعیف است. نه فقط ‏امروز. در همه بازی‌ها. از ضربه‌های سر تا ضربه‌های پا تا جاگیری و حرکت بدون توپ، او ‏در همه چیز ضعیف است. هالند جلوی دروازه بهترین بازیکن دنیاست ولی فقط همین. ‏وقتی بخواهد عقب‌تر بیاید و در جریان بازی باشد فوق‌العاده ضعیف است. او باید بهتر ‏بشود. نظر من این است ولی معتقدم او در سال‌های آینده از این نظر بهتر خواهد شد. مهاجم فوق‌العاده‌ای است اما از جنبه‌ای که گفتم در سطح باشگاه‌های لیگ دو است.»

کین امشب پس از گل فوق‌العاده‌ای که هالند زد نظرش را درباره او تغییر داد و ابتدا به شوخی گفت: «او پیشرفت زیادی کرده و اکنون در سطح باشگاه‌های چمپیونشیپ است.»

با این حال پس از ثانیه‌هایی صدای خنده در استودیوی اسکای، کین نظر واقعی‌اش درباره هالند را گفت: «از گلی که زد واقعاً لذت بردم. او با چند لمس توپ خود را در موقعیتی عالی قرار داد. وقتی او در زمین بازی قرار می‌گیرد برای تاثیرگذاری بر نتیجه تلاش می‌کند و درنهایت موفق می‌شود. وقتی بازیکنی مانند کوین دی‌بروینه داری، می‌شود بازیکنی مثل هالند را در خط حمله تغذیه کنی و این‌گونه به پیروزی برسی. امروز هم دی‌بروینه خوب بازی کرد و هم هالند. چند بازی به پایان لیگ باقی مانده و قرار گرفتن این دو در فرم خوب به تیم پپ گواردیولا کمک زیادی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد