Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@04:58:00 GMT

ولایت فقیه مهمترین رکن نظام است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۸۳۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ زارع در این نشست گفت: ولایت فقیه مهمترین رکن نظام است اگر کشور ما مقتدرانه و عزت مندانه به این مرحله رسیده به برکت وجود ولایت فقیه است وولایت فقیه نماینده و جانشین امام زمان (عج) است هرگاه ما پشتیبان ولایت بودیم کشورمان را نجات دادیم و هر کجا آسیبی وارد شد بدلیل این است که فرامین رهبری را زمین گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اسبق معاون هماهنگ کننده در دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر افزود: مهمترین رکن نظام بعد از رهبری؛ مردم هستند. نقشی که مردم در این نظام ایفا کردند از ابتدای حرکت حضرت امام (ره) تا به امروز بسیار تأثیرگذار بوده است. دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند و بین مردم اختلاف بیندازد، اما عده‌ای نمی‌خواهند این انقلاب پابرجا بماند دشمن، دین و مذهب و فکر و قلب ما را نشانه گرفته ومهمترین رکن تشکیل دهنده جامعه؛ خانواده است؛ لذا امروز دشمن کانون خانواده‌ها را نشانه گرفته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم

حجت‌الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت‌های اهالی رسانه در لرستان نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جمعی از اصحاب رسانه لرستان امروز با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، دیدار کردند.

رابطه صمیمی حجت‌الاسلام شاهرخی با خبرنگاران لرستان از نکات قابل‌ توجه این محفل محسوب می‌شد و همین صمیمیت سبب شد خبرنگاران دیدگاه‌ها و مشکلات این استان را بی‌پرده بیان کنند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

پروژه‌های نیمه‌تمام، بیکاری و چالش‌های فرهنگی لرستان ازجمله مسائل مطرح‌شده در نشست خبری با خبرنگاران بود و حجت‌الاسلام شاهرخی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند، جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است