Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: حسب شرایطی که در قانون مربوط به امور استخدامی وجود دارد، پاداش پایان خدمت کارمندان دولت بر اساس معدل دریافتی های 2 سال آخر خدمت ضرب در سی سال محاسبه می گردد.

وی ادامه داد: طبق شرایطی که قبلا وجود داشته است هر کارمندی که بازنشسته می شد، معدل 2 سال آخر خدمت وی ضرب در 30 می شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر کسی 10 میلیون حقوق می گرفت این مبلغ ضرب در 30 می شد و مبلغ 300  میلیون پاداش دریافت می کرد.

یوسف نژاد افزود: قانونگذار در بودجه سال 97 برای سقف دریافتی ها حدی را مشخص کرده است و این مبلغ را حداکثر 250 میلیون تومان تعیین کرده است. بنابراین تنها افرادی که حقوق های بالای 8 میلیون تومان دریافت می کنند شامل این قانون می شوند و حداکثر 250 میلیون پاداش دریافت می کنند.

وی ادامه داد: حقوق فرهنگیان خیلی کمتر از 8 میلیون تومان است و دریافتی پاداش پایان خدمت آن ها از رقم تعیین شده کمتر است. بنابراین قانون مذکور شامل بازنشستگان فرهنگی نخواهد شد.

گفتنی است اخباری در فضای مجازی مبنی بر کاهش پاداش پایان خدمت فرهنگیان منتشر شده بود که باعث نگرانی این جامعه فرهیخته شده است

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنایت های این رژیم در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد