Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد - بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از مناطق و شهرستان‌های لرستان به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، آموزش‌وپرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، همه مدارس دوره ابتدایی شهرستان نورآباد و مناطق کاکاوند، همچنین مدارس دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان ازنا و همه مدارس منطقه زاغه، در نوبت صبح، امروز شنبه  30 دی‌ماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در سراسر استان روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان است و هیچ نهاد یا دستگاه دیگری بدون هماهنگی با این اداره کل مجاز به اعلام تعطیلی یا تأخیر در فعالیت مدارس نیست.

علی قربانی به روند اعلام تعطیلی مدارس هم اشاره کرد و افزود: روسای آموزش‌وپرورش در صورت نیاز موارد را به فرمانداران اعلام می‌کنند و فرمانداران هم در صورت تائید موارد را به مدیریت بحران استان اطلاع می‌دهند.

وی ادامه داد: مدیریت بحران استان در صورت تائید با هماهنگی مدیرکل آموزش‌وپرورش نتیجه نهایی را از طریق روابط عمومی؛ به رسانه‌ها اعلام خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس

با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، مناطق مختلف استان شاهد بارش باران بود، بارانی که از شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد  و از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان