Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@00:57:13 GMT

محمد نادری مارشال «افسانه هزار پایان» شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۸۸۱۷

محمد نادری مارشال «افسانه هزار پایان» شد

محمد نادری به تازگی به جمع بازیگران «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی پیوسته است.

به گزارش مشرق - تصویربرداری سریال «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی که از اواسط شهریور ماه در شهرک غزالی کلید خورده بود و از نیمه گذشته است با اضافه شدن بازیگر جدید ادامه دارد.

در تازه‌ترین خبر، در ادامه تصویربرداری محمد نادری در نقش "مارشال" و در قالب نقش کمدی به مجموعه «افسانه هزار پایان» اضافه ‌شده است که قرار است از چند روز آینده بازی خود را آغاز ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«افسانه هزار پایان» یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی است که شهاب عباسی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. این سریال قرار است در ۵۲ قسمت به تولید برسد و از شبکه نسیم روی آنتن برود.

«افسانه هزار پایان» به سرپرستی حسن وارسته و به قلم حمزه صالحی به نگارش درآمده است. سریال «افسانه هزارپایان» داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی‌شان تغییر می‌کند ...

از جمله بازیگران این مجموعه می توان به نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، بیوک میرزایی، عزت‌الله رمضانی‌ فر، تورج نصر، ابراهیم شفیعی، کیمیا گیلانی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی، سالار کریمخانی، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، فرشته ترابی، آناهیتا خسروی اشاره کرد.

از عوامل دیگر این سریال می‌توان به تهیه کننده و کارگردان: شهاب عباسی، مجری طرح: مسعود انتظاری،مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین:حامدحسینی، مدیرصدابرداری:بابک اخوان، مدیرتولید: علی محمودی، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی، آهنگساز: حامد تهرانی، جلوه‌های ویژه: امیرسحرخیز ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فواد چاومه، مدیرتدارکات: بابک پیرهادی و مدیر روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان

تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود.

به گزارش مشرق، ۲۶ فروردین امسال، دو مرد موتورسوار در مقابل بیمارستانی در جنوب تهران توقف کرده و مردی را که زخمی شده بود همانجا رها کردند. رهگذران با مشاهده مرد زخمی رها شده در نزدیکی بیمارستان، به اورژانس خبر دادند.

بدین ترتیب مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد اما لحظاتی بعد جانش را از دست داد.

گزارش این جنایت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد و در تحقیقات اولیه بازپرس جنایی دستور شناسایی هویت مقتول و موتورسواران را صادر کرد.در بررسی شماره پلاک موتور سیکلت، هویت مالک موتور به نام شهاب شناسایی شد. در ادامه شهاب بازداشت شد و در تحقیقات گفت: بابک یکی از دوستانم است که مدت‌ها قبل به خاطر سرقت منزل به زندان افتاد. دو روز قبل از جنایت بابک آزاد شد، او روز جنایت با من تماس گرفت و از من خواست خودم را فوراً به او برسانم.

او ادامه داد: وقتی به نزد بابک رفتم با بدن نیمه‌جان مردی مواجه شدم. آنها با هم اختلاف داشتند و ظاهراً روز حادثه باهم درگیر شدند و بابک با چاقو او را زده است، من هم با کمک بابک او را به بیمارستان بردیم. من در قتل نقشی نداشتم.

با شناسایی هویت عامل جنایت، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای بازداشت متهم ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان