Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-05-06@23:27:31 GMT

عکس های انریکه و دوقلوهای متولد شده اش

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۸۸۴۴

عکس های انریکه و دوقلوهای متولد شده اش

عکس های انریکه و دوقلوهای متولد شده اش

 

انریکه ایگلسیاس و همسرش اینروزها تولد فرزند جدیدشان را جشن گرفته اند که خبر آن در رسانه ها بازتاب زیادی داشته است.خواننده مشهور انریکه ایگلسیاس و تنیسور روسی آنا کورنیکوا نخستین عکس از دوقلوهای تازه متولد شده شان را منتشر کردند.دوقلوهای انریکه 42 ساله و آنا 36 ساله دقیقا یک ماه پیش به جهان آمدند و آن ها روز سه شنبه هر یک عکسی از خود به همراه یکی از بچه ها رابا 12 میلیون فالوئرخود در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هردو انها نیز در توضیح کنار عکس نوشتند «شادی زندگی من»خواننده اسپانیایی انریکه ایگلسیاس و یکی از دوقلوهایش «مشخص نیست که آیا پسرش نیکولاس است و یا دخترش لوسی»

 

 

 

در عکسی که انریکه منتشر کرده او درکنار نوزاد خوب آلود دراز کشیده در حالی‌که پدر وفرزند هردو لباسهای همرنگ و مشابه به رنگ طوسی به تن دارند.برخلاف تصویر به اشتراک گذاشته شده در صفحه شخصی خواننده اسپانیایی انریکه ، آنا کورنیکواعکسی از فرزند دیگرشان به اشتراک گذاشته که کاملا بیدار است و وی در حال بوسیدن گونه نوزاداست.هیچ ازآن دو مشخص نکرده اند که ستاره عکس هایشان پسرشان نیکولاس است و یا دخترشان لوسی.

 

به گزارش ایران ناز این زوج که به شدت زندگی خصوصی خودرا پنهان نگه می دارند ، ماه گذشته پس از به جهان آمدن فرزندانشان در شانزدهم دسامبر موجب تعجب و حیرت همگان شدند چرا که در طول این مدت توانسته بودند بارداری را پنهان نگه دارند.انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا 16 سال پیش پس از همبازی شدن در صحنه یکی از آهنگ ویدئوهای این خواننده با یک دیگر آشنا شده و تا کنون ارتباطشان را حفظ کرده و از جمله زوج هاي وفادار هالیوودی به شمار میروند.

 

 

مدت 16 سال از آشنایی انریکه ایگلسیاس 42 ساله و آنا کورنیکوا 36 ساله می گذرد ایزابل پریسلر مادر انریکه اخیرا در گفتگو با «مجله Hola» در مورد به جهان آمدن نوه هاي جدیدش گفته در اینروزها انریکه به شدت از به جهان آمدن کودکانش خوشحال است.

 

باوجود آنکه آنا کورنیکوا تنیس باز حرفه اي روس تا کنون مقام تک نفره کسب نکرده ولی ویدر سال 2000 در ردیف هشتم جهان قرار داشت ولی پس از دچار شدن به جراحت کمر وادار شد در سن 21 سالگی از ورزش حرفۀ خداحافظی کرده و رسماً بازنشسته شود.

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902862

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر