Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سايت وفا، نزديک به گروه تروريستي داعش، خبر کشته شدن خواننده رپ آلماني، را در بمباران روز چهارشنبه در شهر غرانيج سوريه اعلام کرده است.
دنيس گاسپرت، خواننده رپ آلماني که به گروه تروريستي داعش پيوسته بود، احتمالا در حمله هوايي در سوريه کشته شده است.
آن طور که يورو نيوز گزارش داده، خبر کشته ‌شدن خواننده رپ آلماني را سازمان آمريکايي نظارت بر فعاليت گروه هاي تندرو موسوم به «سايت» نيز منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دنيس گاسپرت قصاب داعش
دنيس گاسپرت که با نام اختصاري «دسو داگ» در موسيقي شناخته مي شد، يکي از شناخته شده ترين چهره‌هاي غير بومي داعش به شمار مي آمد. او در ويدئوهاي متعدد داعش حاضر شده بود. به گفته سازمان «سايت»، دنيس گاسپرت در يکي از ويدئوهاي منتشر شده نيروهاي داعش، سر بريده‌اي را در دست گرفته بود.
پيش از اين، چندين بار مرگ اين داعشي آلماني گزارش شده بود. آخرين بار در سال 2015 مرگ او اعلام شده بود. هر چند پنتاگون بعد از زنده ماندن او خبر داده بود.
اين‌بار سايت وفا، نزديک به گروه تروريستي داعش، خبر کشته شدن دنيس گاسپرت را در بمباران روز چهارشنبه در شهر غرانيج سوريه اعلام کرد.
گروه داعش نيز در کانال تلگرام خود تصاويري از يک جسد را منتشر کرده است. گروه داعش عکس‌هاي منتشر شده را متعلق به اين خواننده آلماني تبار خوانده است.
پدر دنيس گاسپارت غنايي تبار و مادرش آلماني بودند. او کودکي و نوجواني خود را در شهر برلين گذراند. وي به جرم تبهکاري، قاچاق مواد مخدر و خشونت چندين بار دستگير شده بود. وي در سال 2006 با انتشار نخستين آلبوم خود با نام «عقاب سياه» به عنوان خواننده رپ شناخته شد. دنيس گاسپارت از سال 2011 به انتشار تبليغات در اينترنت در حمايت از گروه تروريستي داعش مبادرت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

به گزارش خبرورزشی، این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی