Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راهیان نور پی دانشجو را محکم می‌کند، گفت: باید با برگزاری دوره‌ها، نمایشگاه‌ها و حضور راویان در کلاس‌های درس دانشگاه‌ها عطش راهیان نور برای دانشجو ایجاد شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه هماهنگی راهیان نور بسیج دانشجویی استان گفت: راهیان نور سبب ایجاد پیوند قلبی در میان دانشجویان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیخا یکی از آسیب‌هایی که در هنگام اجرا متوجه راهیان نور است را عدم توجه به پیامد‌ها و مقدمات آن دانست و بیان کرد: مجریان راهیان نور باید باتجربه باشند، اما تجربه بخشی از کار است؛ تقوا، اخلاص و اخلاق شاخصه‌های مهمی است که هر عضو اجرایی این اردو به آن‌ها نیاز دارد.   مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم خودسازی پیش از اجرای راهیان نور ادامه داد: جو کاذب، منیت‌ها و نفسانیت می‌تواند راهیان نور را خدشه دار کند.

وی با تأکید بر اینکه راهیان نور بستر مناسب کادرسازی است اظهار داشت: راهیان نور پی دانشجو را محکم می‌کند، اما باید با برگزاری دوره‌ها، نمایشگاه‌ها و نیز حضور راویان در کلاس‌های درس دانشگاه‌ها عطش راهیان نور برای دانشجو ایجاد شود.

کیخا تصریح کرد: در اجرای راهیان نور نباید ابتکار عمل دانشجویان را تحت تاثیر قرار دهیم، زیرا راهیان نور بستر کار تربیتی است و دانشجو در همین بستر، خالصانه تمام توان خود را بکار می‌گیرد.

گفتنی است در این جلسه ساختار اولیه ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان در قالب ۷ کمیته تدوین و اعضای ستاد مشخص شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم

به گزارش جماران؛ کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شد.

روزنامه عبری زبان "اسرائیل هیوم" اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضد صهیونیستی مجازی شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

 

 

 دستگیری بیش از ۱۳۳ دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیای آمریکا

از دو روز قبل صدها نفر از فعالان دانشجویی سوسیالیست و حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به نسل کشی در غزه تجمع کرده و در محوطه این دانشگاه چادر زده‌اند. 

 معترضان خواستار قطع همکاری و سرمایه‌گذاری دانشگاه در اسرائیل هستند.

 

 

اداره پلیس نیویورک: ۱۳۳ نفر به صورت شبانه دستگیر شده و بعد از صدور احضاریه‌های دادگاهی برای آنها آزاد شده‌اند. 

این تحصن با برخورد شدید پلیس و حراست دانشگاه و تعلیق برخی دانشجویان روبه رو شده است.

 

 

نقشه تحصن دانشجویان در سراسر آمریکا برای توقف جنگ اسرائیل علیه غزه

پس از دستگیری بیش از 100 دانشجو از کالج بارنارد و دانشگاه کلمبیا در تحصن که خواستار قطع همکاری دانشگاه ها با اسرائیل در بحبوحه جنگ این رژیم علیه غزه بودند، تظاهرات در سراسر آمریکا به راه افتاده است. تحصن هایی در MIT، Tufts، Emerson College، NYU، The New School، دانشگاه میشیگان، دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، دانشگاه Vanderbilt و دانشگاه کارولینای شمالی در Chapel Hill آغاز شده است.

 

 

دانشگاه کلمبیا کلاس های حضوری را لغو کرده؛ کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود. سازمان دهندگان این تجمعات می گویند حداقل 50 دانشجو از بارنارد و 35 دانشجو از کلمبیا تعلیق شده اند. تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان کلمبیا و بارنارد، کارمندان و سخنرانان مهمان نیز علناً این موسسات معتبر را محکوم یا اعلام کرده اند.

در ییل، حداقل 45 دانشجو در حالی که پلیس تلاش می کرد تا یک تحصن را در جمعه شب پاکسازی کند، دستگیر شدند. اعتراضات در محوطه دانشگاه ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی