Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره بین المللی خوشنویسی آیات، فردا (اول بهمن) با موضوع «قرآن و عترت» است.

محمد فوقی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: جشنواره بین المللی خوشنویسی "آیات" با موضوع قرآن و عترت؛ در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ ایرانی، نسخ عربی و ثلث عادی برگزار می شود که فردا(اول بهمن) مصادف با 21 ژانویه 2018، آخرین مهلت شرکت در این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به نفرات اول هر رشته علاوه بر تندیس جشنواره، لوح تقدیر به همراه 100 میلیون ریال به نفرات دوم هر رشته علاوه بر تندیس جشنواره، لوح تقدیر به همراه ۸۰ میلیون ریال به نفرات سوم در هر رشته علاوه بر تندیس جشنواره، لوح تقدیر به همراه ۵۰ میلیون ریال به چهار نفر از نفرات برگزیده در هر رشته نفری ۱۰ میلیون ریال، جایزه نقدی اهدا می شود.

 

فوقی تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع قرآن و عترت، حداکثر تا اول بهمن ماه به نشانی مشهد مقدس، خیابان ملک الشعرای بهار۲۷، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاونت قرآن و عترت ارسال نمایند.

 

همچنین شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت شرایط آثار و نحوه ارسال آثار به آدرس  WWW.Khrz.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند