Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فرزاد ستاری اردبیلی به عنوان معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با حضور رئیس، معاونان و مدیران این دانشگاه برگزار شد.

اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این مراسم با بیان اینکه اعتبار دانشگاه آزاد به حضور اساتید و اعضای هیات علمی نوآور و تلاشگر در حوزه کارآفرینی و فناوری بستگی دارد، گفت: سعی می‌کنیم همکاران هیات علمی که در سایه تلاش‌ها و زحماتشان در راستای اعتلای اعتبار دانشگاه، تبدیل به برند شده اند را قدر بدانیم و چهره‌های آنان را در جامعه برجسته نموده و این برندسازی را برای استادان بیشتری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خاطرنشان کرد: تلاش و همت معاون جدید پژوهش و فناوری و همچنین جامعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل باید در ایجاد مراکز جدید تحقیقاتی و مطرح نمودن دانشگاه در سطوح ملی و بین المللی باشد و اتکا به شهریه را کم کرده و درآمد‌های غیر شهریه‌ای را هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها افزایش دهد و لازمه تحقق این اهداف همراهی، همدلی و هم افزایی تمامی حوزه‌های دانشگاه است.

وی در پایان سخنان خود به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی‌ها به سمت ایجاد رشته‌های بین رشته ای، توسعه رشته ها، فعالیت‌های دانش بنیان و کارآفرینی است که با ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که با حضور ۴۲۰ عضو هیات علمی در راستای توسعه دانشگاه و استان خواهیم کوشید.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های محمد ضعیفی زاده معاون سابق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تقدیر و فرزاد ستاری اردبیلی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور