Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،زنی به نام" Monica Holt" در جوانی خودش یک پرستار بود و برای همه بیماران در محبت سنگ تمام می گذاشت در روزگار پیری گذرش به پرستاری افتاد که بلای وحشتناکی به سر او آورد.

هنگامی که سن این زن بالا رفت و به دوران پیری رسید،به خانه سالمندان رفت، وضعیت جسمانی او به حالتی رسید که دیگر توانایی رسیدگی به امور شخصی اش را نداشت اما از شانس بد وی یک پرستار بداخلاق و بی حوصله که علاقه ای به کار خود نداشت، پیرزن بیچاره را به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نوه این پیرزن به دنبال امور حقوقی برای شکایت از پرستار سنگدل است تا انتقام مادربزرگش را از او بگیرد.در ادامه تصاویر دردناکی از پیرزن که دچار جراحت‌های فراوان شده را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

 اقدام شرم‌آور یک پرستار در خانه سالمندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از فلسطین الان، سخنگوی جمعیت هلال احمر فلسطین در غزه گفت: تعداد زیادی از افراد سالمند وکودک در نوار غزه بر اثر گرسنگی جان باخته اند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر غزه با اشاره به اینکه نوار غزه با یک فاجعه واقعی در مورد امنیت عذایی مواجه است، افزود: ورود کمک‌های بشردوستانه به شمال نوار غزه به کاهش درد رنج‌های فلسطینی‌ها کمک می‌کند.
وی افزود: کمک‌هایی که در حال حاضر وارد نوار غزه می‌شود، پاسخگوی نیاز‌های ساکنان این منطقه نیست وبرای رفع این نیاز‌ها، باید روزانه هزار کامیون حامل کمک‌های انسانی وارد غزه شود.

دیگر خبرها

  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • آلودگی صوتی؛ بلای جان شهرها
  • خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های ایرانی در اسرائیل: آنچه ما دیدیم یک چیز واقعا وحشتناکی است ؛ 11 متر بود! (فیلم)
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل