Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

بازی فولاد – پیکان در حالی لغو شد که ورزشگاه تختی اهواز میزبان دیدار بانوان استقلال خوزستان و راهیاب سنندج بود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جمعه یک اتفاق باورنکردنی در فوتبال ایران ، به ویژه فوتبال بانوان ایران رخ داد؛ در حالی که سازمان لیگ برتر فوتبال ، دیدار فولاد خوزستان – پیکان را در لیگ برتر مردان به دلیل آلودگی هوا در اهواز لغو کرد، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان قعرنشین و راه‌یاب ملل سنندج رده‌دومی در لیگ برتر بانوان برگزار شد!
تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در یک بازی خانگی در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال بانوان میزبان راه یاب ملل سنندج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از ساعت ۱۱ روز جمعه در اهواز در هوای خاکی اهواز در حالی برگزار شد که میزان غلظت گرد و خاک در اهواز در ساعت ۱۲ به ۵ هزار و ۵۳۸ میکروگرم بر مترمکعب یعنی بیش از ۳۰ برابر حد مجاز رسیده بود.

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا در پایان این هفته استقلال خوزستان با ۴ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار بگیرد و نماینده سنندج نیز جایگاه سوم را تصاحب کند.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که تیم‌های فوتبال فولاد و پیکان قرار بود از ساعت ۱۵ جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم بروند، اما این دیدار با دستور سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و به دلیل گرد و خاک شدید لغو و به شنبه موکول شد.
هنوز مشخص نیست چرا تصمیم‌گیری برای تعطیلی بازی فوتبال فقط برای لیگ مردان اعمال شده و خبری از تعطیلی لیگ بانوان وجود نداشته است.

نکته جالب توجه اینکه نمایشگاه تجهیزات ورزشی در اهواز نیز به دلیل بدی شرایط جوی برگزار نشد. همچنین مدارس این شهر نیز شنبه تعطیل اعلام شد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی پیکان و آلومینیوم اراک درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان میان هواداران دو تیم پیش آمد، اظهار کرد: اتفاق خوب و مبارکی رخ داده و بانوان ما می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند، فکر می‌کنم فرهنگ هواداران بهتر شده، البته ما فرهنگ داشتیم ولی در برخی بازی‌ها اتفاقات خیلی خوبی نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: از وقتی که بانوان به ورزشگاه‌ها می‌آیند واقعاً فرهنگ استادیوم‌های ما عوض شده، به هر حال ما خودمان خانواده داریم و می‌دانیم در رابطه با چه چیزی صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را بپذیریم. من خودم از این اتفاق تعجب کردم. امیدوارم که به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان فکر کنیم. به کسی توهین کنیم پشت سرمان، خود ما خواهر و مادر و خانواده داریم. کسانی که دوست داریم همه به آنها احترام بگذارند.  

سرمربی تیم پیکان افزود: مطمئن هستم این اتفاق تکرار نخواهد شد و بر اثر یک حادثه که اسم آن را جوگیری می‌گذارم، رخ داد. معتقدم مردان ایرانی فوق‌العاده با غیرت هستند. باید یک لحظه فکر کنیم خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند و چگونه باید با آنها برخورد کنیم. من چند ورزشگاه دیگر رفته‌ام و فوق‌العاده و ورزشگاه با خانم‌ها بهتر شده است. همه با هم متحد هستند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند، به تیم رقیب کا مدارند. قدم‌های مثبت خوبی برای فوتبال ما برداشته شده و خدا کند از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه‌ها نبینیم تا همه از از این فوتبال لذت ببریم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی