Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمانپور روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با شروع بارش برف در این شهرستان نیروهای راهداری و ستاد بحران برای خدمات رسانی به مسافران بین جاده ای به حالت آماده باش درآمده اند.
وی ارتفاع برف در ارتفاعات شهرستان را 60 و در شهر چلگرد 35 سانتی متر اعلام کرد و گفت: با تلاش راهداران راه های اصلی شهرستان باز و تردد در آنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کوهرنگ از انسداد مناطق روستای بخش دوآب صمصامی تا صبح امروز خبر داد و تاکید کرد: با تلاش بی وقفه ماموران راهداری این بخش، راه های روستایی این منطقه تا پایان روز جاری بازگشایی خواهد شد.
بارش برف همچنین مدارس این شهرستان را به تعطیلی کشاند.
شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری در 90 کیلومتری شهرکرد قرار دارد، این شهرستان در فصول سرد سال به شهرستان یخی معروف است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه

فرماندار ارومیه در جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با اشاره به وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های شهرستان گفت: از این تعداد، ۹ نقطه رفع و آشکارسازی شده است.

غلامحسین عماری افزود: در کل استان ۲۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۴ نقطه آن مربوط به این شهرستان است و آمار نشان می‌دهد که باید در حوزه بهبود وضعیت راه در شهرستان ارومیه به عنوان مرکز استان، اهتمام بسیار جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی در ارومیه واقع شده است، ادامه داد: بیشترین تعداد راه‌های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد.

عماری اظهار کرد: همچنین ارومیه تنها شهرستان آذربایجان غربی است که با ۲ کشور مرز مشترک دارد بنابراین نیاز است توجه ویژه در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده، قابل تقدیر است.

وی گفت: ۱۹ مصوبه شامل ۳۸ پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به بخش‌های پنجگانه ارومیه بوده که تاکنون این پروژه‌ها ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری