Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@10:41:49 GMT

۳کشته و یک زخمی در تصادف تریلی و پراید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۹۸۰۱

۳کشته و یک زخمی در تصادف تریلی و پراید

رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس گفت: شامگاه روز گذشته، تصادف یک دستگاه تریلی با سواری پراید در محور سلماس - خوی ۳ کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، عمار فریددر رابطه با این تصادف شدید گفت: در ساعت 18:32 شامگاه روز گذشته پیرو اعلام یک مورد تصادف جاده ای تریلی با سواری پراید در 20 کیلومتری محور سلماس - خوی در گردنه قره تپه, نیروهای فوریت های پزشکی و هلال احمر و آتش نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید بیان کرد: این تصادف متاسفانه 3 فوتی و یک مصدوم داشت که بنا به گفته حاضرین در صحنه همگی اهل روستای قطور شهرستان خوی بودند و با توجه به شدت حادثه و پس از انجام عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر و آتش نشانی، فرد مصدوم توسط اکیپ فوریتهای پزشکی خوی به بیمارستان خوی و افراد فوتی نیز به سلماس اعزام شدند .

وی در خصوص دستگاه های امدادی حاضر در صحنه افزود: علاوه بر نیروهای هلال احمر، آتش نشانی و فوریتهای پزشکی سلماس، نیروهای فوریتهای پزشکی خوی، پلیس راه خوی سلماس، نیروی انتظامی، نیروهای راهداری و آمبولانسهای فوت بر شهرداری سلماس نیز در صحنه حضور داشتند و اقدامات لازم را در خصوص کنترل ترافیک، رهاسازی ‌و امدادرسانی حادثه دیدگان را به خوبی انجام دادند.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس خاطرنشان کرد: همچنین تصادف شدیدی نیز توسط سواری پیکان وانت و کامیون باری در همین محدوده از محور سلماس - خوی به وقوع پیوسته بود که متاسفانه دو فوتی در پی داشت.

فرید تصریح کرد: با توجه بارش های جوی اخیر و کوهستانی و خطرناک بودن محورهای مواصلاتی از رانندگان عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت مسافرت حتما قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و بستن کمربند ایمنی را مورد توجه قرار دهند .

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید