Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون آماد و پشتیبانی نزاجا گفت: معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا توانسته با توجه به تشکیل یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، با محمول کردن ادوات، خمپاره ها و توپ ها، چابکی و تحرک را در یگانهای نزاجا ارتقا دهد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ دوم «منصور کرباسی» در جمع کارکنان آماد در منطقه جنوب شرق کشور گفت: پشتیانی و تحرک، دو نقطه قوت برای نیرو‌های مسلح همه کشور‌ها محسوب می‌شود و ما در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش سعی داریم تا در این دو مورد به نهایت قدرت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از مولفه‌های برتری ساز در توان رزمی، بحث «تحرک و قدرت آتش» است که در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و در سایه هدایت‌های امیر حیدری فرماندهی نزاجا، معاونت آماد و پشتیبانی در راستای ارتقای تحرک و قدرت آتش خود، با بهرهگیری از توانمندی‌های داخلی و کمک وزارت دفاع و سایر منابع، طی یک سال اخیر، صد‌ها دستگاه انواع خودروی تاکتیکی و اداری را تولید کرد.

امیر کرباسی ادامه داد: معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا توانسته با توجه به تشکیل یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، با محمول کردن ادوات، خمپاره‌ها و توپ ها، چابکی و تحرک را در یگان‌های نزاجا ارتقا دهد.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود، این معاونت قادر است یک تیپ زرهی را همراه با تمام تجهیزات شامل تانک و نفربر در کمتر از ۲۴ ساعت از یک نقطه به نقطه دیگر در عمقی با فاصله ۲ هزار کیلومتر جابجا کند.

امیر کرباسی خاطرنشان کرد: در زلزله سرپل ذهاب توانستیم گوشه‌ای از توانمندی آمادی نزاجا را نشان دهیم و در کمترین زمان ممکن به کمک این عزیزان برسیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر در مرکز فرماندهی تولید وبهینه سازی شهید زرهرن نزاجا، اورهال و تعمیر و بازسازی انواع خودرو‌ها و تریلی‌های این نیرو در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید