Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:36:23 GMT

لادروپ: مسی جدید را نخواهیم دید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۹۸۷۳

لادروپ: مسی جدید را نخواهیم دید

سرمربی دانمارکی الریان قطر که پیشینه بازی کردن در رئال مادرید و بارسلونا را در کارنامه دارد به مقایسه دیبالا با مسی پرداخت.

به‌ گزارش ‌مشرق، لیونل مسی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. البته بسیاری بر این باور هستند که این ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است.

مسی سال‌هاست که در بارسلونا بازی می‌کند و با این  تیم افتخارات زیادی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس به عنوان مسی جدید یاد می‌کنند اما مایکل لادروپ چنین چیزی را قبول ندارد.

او گفت‌:  مشکل این جا است که رسانه‌های آرژانتینی همواره دوست دارند یک بازیکن را با مسی مقایسه کنند و از مسی جدید در فوتبال خود سخن به میان آورند. من بر این باور هستم که مسی جدید وجود ندارد. برای دیدن مسی جدید باید زیاد انتظار کشید. حداقل من در طول عمر خود مسی جدیدی را نخواهم دید.

لادروپ در پایان صحبت‌هایش هم‌چنین ‌اضافه کرد: دیبالا با مسی مقایسه می‌شود اما من بر این باور هستم که چنین مقایسه‌ای درست نیست. خود دیبالا هم از چنین مقایسه‌ای سود نخواهد برد. او بازیکن بسیار با  استعدادی است اما  با مسی فاصله زیادی دارد.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه‌های هفته معلم گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام معلم و قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و بی‌منت این قشر است. 

او با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته معلم در تمام مدارس شهرستان بیرجند برنامه‌های شاد و مختلفی برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های محوری و عمومی شهرستان، پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد است.

بیشتر بخوانید

بار اصلی مقابله با بدحجابی بر دوش مجاهدان جهاد تبیین است

 بهدانی اظهار کرد: این پویش جذاب با مشارکت دانش‌آموزان و فعالان فضای مجازی به منظور تجلیل از معلمان در حال اجرا است. 

مدیر آموزش و پرورش بیرجند تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند با ارسال یک عکس یا کلیپ در کنار معلمشان در پیامرسان شاد به نشانی @ap_birjand، در این پویش شرکت کرده و در پایان این پویش به تعدادی از آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت