Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرپل ذهاب گفت: براثر طوفان روز گذشته 35 چادر زلزله زدگان از بین رفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، اکبر سنجابی در مورد آخرین وضعیت مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب گفت: روز گذشته شاهد بارش باران و وقوع طوفان در این شهرستان بودیم. با توجه به اینکه هنوز تعدادی از زلزله زدگان در چادر زندگی می کنند، شاهد بروز مشکلاتی برای مردم زلزله زده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز گذشته هفت حادثه  در مناطق زلزله زده رخ داد و 35 چادر زلزله زدگان از بین رفت. البته هلال احمر بلافاصله چادرهای جدید را جایگزین کرد. در طوفان روز گذشته به علت اینکه کانکس های این شهرستان جانمایی درست شده و در زمین مقاوم سازی شده بود، آسیبی ندیدند.

به گفته فرماندار سرپل ذهاب،تعداد چادرها  در برخی نقاط بیشتر از کانکس ها است. البته در مناطق روستایی کار بازسازی خانه ها خانه شده و سرعت خوبی دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر

خسرو کیانی اظهار داشت: که با اقدام به موقع نیرو‌های امدادی، امداد‌رسانی به عشایر صورت گرفت و تاکنون خسارت جانی به عشایر وارد نشده است.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی افزود: بیشترین خسارات وارده به عشایر گرفتار در سیلاب به وسایل معیشتی و تعداد اندکی از احشام بود که میزان خسارات در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید