Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه قرار بود فاز اول آزادراه تهران ـ شمال امسال به بهره‌برداری برسد، گفت: تأخیرهایی در قطعه اول این آزادراه وجود دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری به همراه وزیر راه و شهرسازی، استاندار البرز و جمعی از نمایندگان استان‌های تهران و البرز امروز از پروژه ادامه آزادراه همت تا کرج بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این بازدید معاون اول رئیس‌جمهور درباره آزادراه تهران ـ شمال اظهار داشت: فاز اول این پروژه قرار بود امسال به بهره‌برداری برسد که تأخیراتی دارد.

جهانگیری بابیان اینکه سرعت عملیات اجرایی در پروژه‌ همت تا کرج بالا است، گفت: پروژه ادامه آزادراه همت تا کرج جزو پروژه‌های مهمی است که تعداد زیادی از مردم روزانه از این مسیر استفاده می‌کنند که سرعت اجرایی آن مناسب ارزیابی می‌شود و تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین محدودیت‌ها در تکمیل پروژه‌های عمرانی منابع بودجه‌ای است، گفت: توان اجرایی در کشور بسیار بالاست و حتی در احداث پل‌ها و تونل‌های خاص نیز متخصصان داخلی تبحر دارند و مشکل اصلی اغلب در تأمین منابع مالی است.

وی اضافه کرد: با این نحوه تأمین بودجه اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح‌ها، زمان‌بر می‌شود.

جهانگیری همچنین به حضور بخش خصوصی در آزادراه‌های کشور اشاره کرد و افزود: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آنها در آزادراه‌ها مناسب ارزیابی می‌شود، ‌همچنین بخشی از منابع طرح‌های بزرگ نظیر پروژه‌های ریلی از محل منابع خارجی تأمین اعتبار می‌شود و حجم قابل توجهی منابع خارجی به این پروژه‌های بزرگ کشور اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه

سرهنگ ابراهیم ارزانی، رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود شده است.

وی همچنین از رانندگان درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از محور جایگزین (فیروزکوه) استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری