Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- رئیس اداره امپزشکی شهرستان قزوین گفت: ۱۴ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

عیسی غیاث یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به صورت پیوسته تمام واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی اعم از مراکز عرضه مرغ و ماهی، قصابی ها، رستوران ها، شرکت های بسته بندی، کشتارگاه ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به صورت دوره ای مورد بازرسی قرار می­دهند.

وی تصریح کرد: فقط در آذر ماه سال جاری تعداد ۱۴ واحد متخلف به دلیل ارتکاب تخلفاتی از قبیل تقلب، فروش محصول تاریخ گذشته و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند که مجموع جرایم نقدی اخذ شده توسط اداره تعزیرات حکومتی مبلغ ۵۷میلیون ۴۵۰ هزار ریال می­باشد.

رئیس اداره امپزشکی شهرستان قزوین در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، در رستورانها و مراکز عرضه مراتب را برای پیگیری از طریق دامپزشکی با ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حامد گنجعلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.
وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی مهروموم و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است .

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج