Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» روز دوشنبه (۲ بهمن‌ماه) به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود. ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته اول و دوم از دوربرگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، روز دوشنبه (2 بهمن‌ماه) با حضور 10 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین،هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار از هفته اول، تیم رده سومی لوازم خانگی کن به مصاف هیات تکواندو شمال‌شرق می رود، شهرداری ورامین رده دومی رو در روی پاس قوامین (رده چهارمی) قرار می‌گیرد. در ادامه هوگوپوشان ملوان نداجا برابر کیلینک بهبد کرج صف آرایی می‌کند و در آخرین دیدار نیز پالایش نفت آبادان با تعاونی انقلاب شهریار مبارزه می‌کند. تیم یاسین پیشرو قم نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

اما در هفته دوم این مسابقات، هیات تکواندو استان البرز با پاس قوامین مبارزه می‌کند، لوازم خانگی کن می‌بایست با تعاونی انقلاب شهریار پیکار کند، تکواندوکاران هیات تکواندو شمال‌شرق به مصاف هوگوپوشان یاسین پیشرو قم می روند و در دیدار پایانی شاهد رقابت دو تیم شهرداری ورامین و ملوان نداجا خواهیم بود. کلینیک بهبد کرج نیز در این هفته استراحت دارد.

همچنین با توجه به در خواست تیم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعویق دیدارهای این تیم در هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ، سازمان لیگ تکواندو به دلیل حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی اعزامی به نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم، با این درخواست موافقت کرد.

برهمین اساس برگزاری دیدار دانشگاه آزاد اسلامی با تیم هیات تکواندو استان البرز و پالایش نفت آبادان به هفته‌های آینده موکول شد.

گفتنی است، در پایان دور رفت، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 9 برد، یک تساوی و کسب 28 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کرد. شهرداری ورامین نیز9 برد، یک باخت و کسب 27 امتیازنایب قهرمان شد و لوازم خانگی کن با 7 برد، 2 باخت، یک تساوی و23 امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد