Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از برملا شدن راز قتل زنی در کرج پس از چهار سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد صفایی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پلیس آگاهی استان برگزار شد، از افشای راز قتل زنی که در سال ۹۲ در شهرستان کرج به قتل رسیده بود خبر داد و اظهار کرد: این زن با هویت معلوم و مشخص در منزل خود به قتل رسید که پرونده وی به دلیل فراری شدن مضنون اصلی که از تبعه افغان بود، ابتر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان اداره آگاهی هیچگاه پرونده ای را راکت کنار نمی گذارند، عنوان کرد: طی اقدامات پلیسی انجام شده در هفته گذشته مضنون به محض ورود به کشور در یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد.

وی گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به قتلی بود اما پس از مواجهه با دلایل کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و اقرار کرد: با انگیزه سرقت وارد منزل این زن شده بودم که به دلیل مقاومت وی، او را به قتل رساندم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به ابلاغیه های پلیس استان البرز مبنی به مبارزه با مالخران و سارقان در این استان، از انهدام باند چهار نفره سرقت از منازل که از تبعه افغانی بودند خبر داد و تاکید کرد: این باند با رصد شبانه از منازل ویلایی و آپارتمان ها، از خالی بودن این خانه ها اطمینان پیدا می کردند و بعد با زدن زنگ همسایه که از میهمان های این خانه هستیم وارد آپارتمان می شدند و سپس با استفاده از دیلم در اصلی خانه را باز و اقدام به سرقت طلا و جواهر و پول نقد این خانه ها می کردند.

وی با بیان اینکه این سارقان حتی گاوصندوق برخی از این خانه ها را نیز سرقت می کردند، گفت: این گاوصندوق ها را پس از خالی کردن لوازم درونی اش در بیابان های سطح شهر رها می کردند.

سرهنگ صفایی از اعتراف به ۴۵ فقره سرقت از منزل توسط این باند خبر داد و خاطرنشان کرد: طی تحقیقات پلیسی همه مالباختگان نیز مشخص و شناسایی شده اند.

کاهش ۲۷ درصدی جرائم خشن در البرز

وی در بخش دیگری با بیان اینکه بیشتر سرقت هایی که از خودرو انجام می شود، شامل ضبط صوت و رینگ و لاستیک است، از اجرای دو طرح ضربتی بازدید از واحد های صنفی فروش باتری و رینگ و لاستیک خودرو خبر داد و گفت: طی بازرسی های انجام شده مقدار زیادی باتری، ضبط صوت و رینگ و لاستیک بدون فاکتور خرید از این واحد های صنفی کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه احتمال دارد برخی از این لوازم قاچاق و یا دزدی باشند، تصریح کرد: هر لوازمی که بدون فاکتور خرید در واحد های صنفی فروش لوازم خودرو کشف شود، توسط پلیس ضبط می شود.

وی در پایان از کاهش ۲۷ درصدی جرائم خشن طی سال جاری در استان البرز خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم اقدامات لازم را برای افزایش امنیت انجام دهند و خودروهاشان را در مکان های ناامن پارک نکنند و همچنین افرادی که در طبقه های پایینی آپارتمان ها هستند از حفاظ برای پنجره های منازل خود استفاده کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه گفت: در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرمبید و آباده نیز اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مال خران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طالجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران