Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مهدی راشدی‌نوری با بیان اینکه امروزه نوع مقابله و مواجهه دشمنان مستکبر با جمهوری اسلامی با  دهه نخست انقلاب متفاوت است، اظهار کرد: در آن زمان دشمنان ما برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، جنگ و کودتاه و شورش‌های قومی و منطقه‌ای را در کشور راه انداختند، که به لطف خدا در تمام این توطئه‌ها شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اما امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری مواجهه دشمن با نظام جمهوری اسلامی، جنگ نرم است، افزود: جنگ نرم یعنی نفوذ، استحاله فرهنگی، دروغ‌پراکنی، شایعه‌سازی، سیاه‌نمایی،  بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان، دولت‌مردان و نظام اسلامی است.

  راشدی در ادامه تاکید کرد: تنها راه مقابله با این جنگ نرم، هشیاری مردم، جناح‌های سیاسی و  دولت‌مردان همراه با همت و تلاش برای رفع مشکلات مردم با محور قرار دادن تولید و اشتغال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، حفظ اتحاد و یکپارچگی با تقویت روحیه اعتماد به یکدیگر و اعتماد‌سازی مسؤولان در قول و عمل و گوش به کلام رهبری انقلاب بودن است.


وی همچنین گفت: تنها راه ناامید کردن دشمن و شکست توطئه‌های استکبار به تقویت جبهه درون نظام با همدلی دستگاه‌ها، جناح‌ها و مردم شریف با محوریت ولی فقیه است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مسئول و فرماندهان بسیج ادارات استان قم، گفت: خروجی این مجموعه، خدمت به مردم و در راستای انقلاب شکوهمند اسلامی ماست.

وی افزود: جامعه امروز اگر بخواهد در مقابل دشمنان کینه‌توز ما مقاومت کند و توطئه‌های آنان را خنثی سازد، علاوه بر کارکردهایی که مسئولان باید داشته باشند – اعم از حل مشکلات اقتصادی، اداری و فرهنگی – ، باید همدلی و همراهی نسبت به یکدیگر داشته باشند تا این فضای خیرخواهانه، دل‌ها را به هم نزدیک کند و در نهایت موجب گره گشایی از کار خود مردم شود.

امام جمعه قم بیان کرد: معتقدم بخش قابل توجهی از مسائلی که جامعه با آن درگیر است – علاوه بر مسائل اقتصادی و ارزش‌های فرهنگی – راجع به مشکلات مردم در مراجعه به ادارات است. عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی ضمن یادآوری شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خطاب به مسئولان ادارات گفت: با عزمی آهنین تصمیم بگیرید که گره گشای مشکلات مردم باشید و با رویی گشاده با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشید.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موفقیت حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی گفت: پیشرفت‌هایی که سبب موفقیت فرزندان این مرز و بوم در پاسخ به رژیم صهیونیستی شد، که با استراتژی پیچیده‌ای نیز همراه بود، در شرایط رفاه رقم نخورد. باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم که چنین توانمندی را برای کشور به وجود آورده است.

وی خطاب به مسئولان افزود: در این شرایط که دشمن در تلاش است با سوء استفاده از مسائل مختلف میان مردم و نظام فاصله و شکاف ایجاد کند، باید تلاش کنید تا با راه انداختن کار مردم، رضایتمندی عمومی را افزایش دهید.

 دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: راه انداختن کار مردم به معنای انجام کارهای خلاف قانون نیست؛ بلکه اجرای قانون، تلاش در جهت کوتاه کردن بوروکراسی اداری، راهنمایی درست و برخورد مناسب از جمله مصادیق راه انداختن کار مردم در ادارات هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام رضا – علیه السلام – پرداخت و بیان کرد: از حضرت در خصوص بهترین بندگان خدا سؤال شد. حضرت در جواب چند ویژگی را ذکر کردند «اَلَّذینَ اِذا اَحْسَنُوا اسْتَبْشَرُوا» یعنی کسانی که اگر کار خوبی انجام دهند، احساس نشاط و شادابی می‌کنند «وَ اِذا اَساؤُوا اسْتَغْفَرُوا» و اگر کار ناشایستی از آن‌ها سر بزند، به سرعت در خانه خدا می‌روند و استغفار می‌کنند «وَ اِذا اُعْطُوا شَکَرُوا» و هر گاه چیزی به آنان داده شود، شکر می‌کنند – لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم – «وَ اِذَا ابْتَلَوْا صَبَرُوا» و وقتی مشکلی پیش آید، صبر می‌کنند «وَ اِذا غَضِبُوا عَفَوا» و در زمان خشم می‌بخشند.

در ابتدای این جلسه، سردار سید جواد هاشمی؛ مسئول بسیج ادارات استان قم، گزارش مختصری از اقدامات این نهاد ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند