Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: بیمارستان امام (ره) و درمانگاه تخصصی شفا به دستگاه لاپاراسکوپی و اکوی قلبی رنگی مجهز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،علی اکبر شکارچی صبح امروز در اولین دقایق ساعات اداری شنبه در جلسه کمیته دهه فجر  شهرستان خلخال گفت: بیمارستان امام (ره) خلخال و درمانگاه تخصصی جدید الاحداث شفا خلخال به دستگاه اکوی قلبی رنگی و لاپاراسکوپی مجهز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بهره برداری این دستگاه ها در اتاق عمل و درمانگاه شفا در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد واز زحمات نماینده مردم خلخال و کوثر در پیگیری تهیه وتجهیز بیمارستان امام (ره) به مجهزترین ست های اتاق عمل قدردانی کرد.

شکارچی افزود: دستگاه لاپاراسکوپی برای عمل جراحی بدون باز کردن شکم در بیماران که نیاز به جراحی داخلی دارند به کار می رود و با بهره گیری از این دستگاه خیلی از مشکلات مردم خلخال در مراجعت به مراکز درمانی استان حل خواهد شد.

شکارچی جمع هزینه تهیه این دستگاه برای درمانگاه شفا  و بیمارستان امام (ره) را جمعا چهار میلیارد ریال عنوان کرد.

شکارچی از مخاطبان و مردم قدرشناس خلخال خواست تا اخبار پزشکی و سلامت در شهرستان خلخال از از خبرگزاری های رسمی و سایت های معتبر  و صدا وسیما دریافت دارند و دانشکده علوم پزشکی با کارشناسان مجرب و معاونت های بهداشتی و اجتماعی و سایر آماده پاسخگویی به مردم در خصوص اقدامات انجام یافته در مراکز درمانی وبیمارستانی هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان