Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:45:26 GMT

محله شیرآباد - زاهدان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۰۸۲۲

محله شیرآباد - زاهدان

شیرآباد یکی از محله های فقیر نشین و حاشیه ای شهر زاهدان ، که دیوارهای آنرا رنگ فرا گرفته . شیرآباد محله ایست در شمال شرقی شهر زاهدان، که بر روی تپه ای واقع شده با کوچه هایی خاکی و شیبدار . مردمی خوب و مهربان اما بدون امکانات .دیوارهای شیر آباد هر یک به رنگی در آمده که با وجود محرومیت منطقه ، امید و زندگی در این محله را جاری میسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح « منادیان وحی» در ۵۰ محله ساری اجرا می شود

حجت الاسلام حسین زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مقدمات فراهم شده برای برپایی مراسم‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان و نوروز اظهار کرد: در ۲۸۰ مسجد شهرستان مراسم و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان شامل اقامه نمازجماعت، بیان احکام، تلاوت قرآن مجید، تفسیر منبر اجرا می‌شود.

وی با بیان این که ۱۸۰ هیأت مذهبی نیز مسؤولیت برپایی برنامه‌ها را عهده دار هستند، افزود: این هیئات برنامه تلاوت قرآن را در محلات و هیئات انجام می‌دهند.

وی از فعالیت ۱۴۰ هیأت خانگی خبر داد و گفت: طرح منادیان وحی در ۵۰ محله و مسجد توسط ۵۷ نفر از خواهران مربی دوره دیده برای بیان احکام و سبک زندگی در دست اجرا است.

رئیس تبلیغات اسلامی ساری اجرای طرح مسطورا و زندگی با آیه‌ها را ازدیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: بیش از ۷۰ برنامه جز محورشامل ۳۰ کلاس تخصصی حفظ جز محور، اجرای ۶۰ محفل انس با قرآن در ۶۰ مسجد شهری و روستایی در دست اجرا است و در ۳۰ محفل کاروان قرآنی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام زارع اجرای برنامه همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) با محوریت کانون مداحان در امامزاده یحیی را از دیگر طرح‌ها برشمرد.

کد خبر 6056927

دیگر خبرها

  • نوبت محله گردی به سلیمانداراب رشت رسید
  • اهتمام به ختم قرآن در زاهدان شهر حافظان و قاریان قرآن
  • (تصاویر) خرید شب عید در محله امامزاده حسن
  • «منطقه ۵» منطقه‌ای به وسعت یک شهر
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • آمادگی شهر زاهدان برای استقبال از نوروز
  • مساجد کشور برای تبدیل شدن به پایگاه قرآنی رقابت می کنند
  • طرح « منادیان وحی» در ۵۰ محله ساری اجرا می شود
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در مرکز غزه
  • محله‌ای قدیمی و رنگارنگ در قلب استانبول (فیلم)