Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@14:08:10 GMT

وام کسبه پلاسکو پرداخت نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۰۹۳۸

وام کسبه پلاسکو پرداخت نشده است

رئیس ­­اتحادیه پیراهن دوزان: از ۱۲۰ کسبه آسیب دیده پلاسکو برای دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی، فقط یک نفر موفق به دریافت وام شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ مجتبی درودیان در نشستی خبری گفت: بانک رفاه قرار بود به کسبه آسیب دیده پلاسکو، وام پرداخت و پس از یکسال تنفس در ۳۶ ماه اقساط آن را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اجرایی نشدن وعده‌های داده شده به کسبه پلاسکو را کم توجهی برخی دستگاه‌ها از جمله بنیاد مستضعفان عنوان کرد و افزود: با وجود پیگیری‌های اتاق اصناف ایران و نامه نگاری وزیرصنعت معدن و تجارت با شورای شهر و شهرداری، وعده‌های داده شده به کسبه پلاسکو تاکنون محقق نشده است.

رئیس­ اتحادیه پیراهن دوزان با اشاره به اینکه عقد قرارداد بنیاد مستضعفان با کسبه پلاسکو برای ساخت مجدد این مجتمع و تعیین زمان دقیق کلنگ زنی آن راهکار رفع مشکلات فعلی است ادامه داد: پرداخت ۴ میلیون بیمه بیکاری به اکثر کسبه و ارائه برگه قطعی مالیات به این افراد در روز‌های آینده از وعده‌های انجام شده است.
درودیان تعیین نماینده‌ای از سوی رییس جمهور برای پیگیری مشکلات کسبه پلاسکو را بسیار ضروری دانست و گفت: پس از امضا قرارداد بین کسبه مستقر در مجتمع نور و بانک مرکزی برای ارائه وام، بانک‌ها با پرداخت آن مخالفت کردند.
وی با اشاره به اینکه ساخت پلاسکو درخواست کسبه و اتحادیه از بنیاد مستضعفان است گفت: به نظر می‌رسد با وجود جلسات متعدد و بیان وعده‌هایی درخصوص ساخت این مجتمع ظرف ۲ سال پس از دریافت مجوزها، احداث پلاسکو عملیاتی نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه