Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از وجود گرد و غبار و مه شدید در اکثر محورهای مواصلاتی استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر  گرد و غبار و مه شدید باعث کاهش میدان دید افقی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی استان شده است.

وی افزود: شدت کاهش دید برای شهرستان های دره شهر و دهلران آلودگی هوا بیشتر از سایر محورهای مواصلاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی زاده تصریح کرد: به واسطه ریزش کوه شب گذشته در تونل راه کربلا تعدادی از خودروهای شهروندان دچار آسیب و خسارت شدند، در حال حاضر نیز تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد در جریان است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از تمامی رانندگان تقاضا داریم همکاری لازم را با پلیس راه انتظامی استان،  راهداری و نیروهای امدادی داشته باشند.

وی تصریح کرد: عوامل مختلف با چراغ گردان روشن در محورهای مواصلاتی جهت خدمات رسانی به رانندگان حضور دارند از رانندگان درخواست داریم فاصله  دید افقی و با کاهش دید میدان افقی سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند که در این جهت با مشکل مواجه نشوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

سرهنگ‌احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخربن وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش‌های باران در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، یزد، کرمان، فارس هستیم.

وی افزود: هم اکنون آزادراه قزوین _ کرج (ساسانی، پل فردیس تا پل کلاک) و محور تهران _ شهریار (برخی مقاطع) دارای ترافیک سنگین است.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین محورهای خرم آباد _ پلدختر، بمپور _ بهشت آباد، دلگان _ بمپور، بندرخمیر _ بندر لنگه (کنخ)، فنوج _ کتیچ، چاهان _ زرآباد، نیکشهر _ چابهار، فیروزآباد _ بمپور، دلگان_ زهکلوت، قصرقند _ نیک شهر مسدود است.

کد خبر 6080504

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور