Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@17:22:48 GMT

برف مدارس کهگیلویه و بویراحمد را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۱۸۵

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی برخی از مدارس استان به علت بارش برف خبرداد.

به گزارش ایسنا، حمید محمدی زاده اظهار کرد: برخی مدارس استان به علت بارش برف در نوبت صبح روز شنبه، 30 دیماه تعطیل شدند.

وی افزود: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، دوره تحصیلی ابتدایی در منطقه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در نوبت صبح روز شنبه، 30 دیماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدارس منطقه "دشتروم" از توابع شهرستان بویراحمد در نوبت صبح تعطیل هستند.

محمدی زاده تصریح کرد: مدارس منطقه "دشتک" و "سرحد" در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در نوبت صبح تعطیل شدند. در صورت مساعد نبودن هوا و اختلال در تردد دانش آموزان با توجه به گزارش روسای مناطق آموزش و پرورش استان برای سایر مناطق تصمیم گرفته می شود و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

از صبح امروز بارش باران و برف در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آرش مصلح گفت: سد کوثر ۱۰۰درصد پر شده و سرریز شد، سد چم‌شیر قریب به ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است، همچنین ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی سد شاه قاسم یاسوج نیز در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد کرد. وی اظهار کرد: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسیده که حدود ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به دراز مدت داشته است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین بارش استان در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر و ایستگاه دشتروم بویراحمد با حدود ۱۲۰۰ میلی متر به ثبت رسید. مصلح با بیان اینکه وضعیت سد‌های استان نرمال است و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین آب شرب صنعت و کشاورزی نداریم، تصریح کرد: در سد کوثر تامین آب در همه بخش‌ها با اطمینان بالا در حال انجام است و در مورد سد شاقاسم هم نگرانی نخواهیم داشت، زیرا ظرفیت آن درحال تکمیل شدن است. وی بیان کرد: همچنین در سد چمشیر نیز حجم آب این سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده که قاعدتا امکان استارت نیروگاه‌های برقابی این سد در فصل تابستان وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد