Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:45:18 GMT

بارش نخستین برف زمستانی در یاسوج

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۲۰۵

بارش نخستین برف زمستانی در یاسوج

یاسوج- ایرنا- بارش نخستین برف زمستانی که از بامداد امروز شنبه آغاز شد مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج را سفید پوش کرده است.

به گزارش ایرنا، هم اینک در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران جریان داشته و موجب خوشحالی مردم به‌ویژه کشاورزان شده است.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 160 هزار هکتار زمین‌ زراعی و بیش از 2 میلیون واحد دامی است و کاهش بارندگی نگرانی‌های زیادی را برای کشاورزان و دامداران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران و برف از ساعت‌های اولیه بامداد امروز آغاز شده که تا 6.5 صبح قلعه دختر شاهد بیشترین بارندگی بوده است.
ولی بهره‌مند افزود: در این مدت در مناطق مختلف استان از جمله قلعه دختر 10، قلعه رئیسی 9، لنده 9، سی سخت 6، چرام 3، باشت 3، یاسوج 2 و دهدشت 1.5 میلیمتر باران برف بارید.
کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.
این استان با یک درصد مساحت کشور یکی از کوچک‌ترین استان‌های کشور است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی** انتشاردهنده: موسوی
9868/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰