Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نفل از اعلام الحربی، خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش کرد که طی ساعات اخیر بیش از هزار شبه نظامی از گروه های “پ.ک.ک (حزب کارگران کرد ترکیه) و پی. وای. دی” در شهر مرزی “تل الابیض” واقع در شمال استان رقه سوریه و نزدیک نقطه صفر مرزی با جنوب ترکیه کرده اند.

این گزارش می افزاید که نیروهای آمریکایی مستقر در تل ابیض نیز ضمن کمک به تجزیه طلبان کرد اقدام به انجام عملیات گسترده اطلاعاتی و شناسایی منطقه مرزی و رصد تحرکات مرزی ارتش ترکیه مستقر در منطقه “آقچه قلعه” کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود هزاران شبه نظامی کرد دیگر با هدایت آمریکایی ها به همراه ده ها دستگاه تانک و نفربر زرهی در 10 پایگاه مرزی مانند روستای قنیطره، تل فندر، سلیب و خان که مشرف بر نوار مرزی جنوبی ترکیه هستند مستقر گردیده و آماده مقابله با هرگونه ورود ارتش ترکیه به داخل خاک سوریه شده اند.

لازم به ذکر است که ارتش ترکیه روز گذشته از آغاز عملیات نظامی برای اشغال شهر کردنشین عفرین در شمال غربی استان حلب سوریه خبر داده بود. این شهر از دو سال پیش به اشغال تجزیه طلبان کرد وابسته به آمریکا در آمده است.

عفرین ترکیه سوریه آمریکا شبه نظامیان کرد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیحات هوایی و زمینی ایران مقابل ارتش اسرائیل

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: در حالی که کابینه جنگ اسرائیل به دفعات برای پاسخ به حمله آخر هفته ایران تشکیل جلسه می‌دهد، فایننشال تایمز به مقایسه تجهیزات نظامی ۲ طرف پرداخته است. در این گزارش به برتری تعداد ادوات نظامی ایران اشاره شده است.

در بخشی از این گزارش آمده است:

از سال ۱۹۹۱ این اولین بار بود که دولت یهود توسط یک کشور دیگر مورد حمله قرار می‌گرفت. پدافند هوایی اسراییل ۹۹درصد حمله را رهگیری کرد اما ایران اعلام کرد ماموریتش انجام شده است.

از زاویه دید هدف ایران، این حمله ارائه‌ کننده یک پیام بود: ما توانایی داریم. ما همه نوع موشک و پهپاد داریم. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما ترجیح می‌دهیم که تنش را به سمت جنگ نبریم و تشدید نکنیم. تهران قدرت هوایی‌ای را به نمایش گذاشت که برای همه قابل مشاهده بود اما برای هیچ‌کس کشنده نبود.

کد خبر 845063 برچسب‌ها ایران و اسرائیل تسلیحات نظامی خبر ویژه دفاع - جنگنده

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری سعدی در ورای مرزهای ایران زمین
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد +فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد
  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم رژیم صهیونیستی
  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • تسلیحات هوایی و زمینی ایران مقابل ارتش اسرائیل
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است