Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شايعات حاکي از عرضه يک مدل جديد ال جي وي 30 با نام LG V30+ a در نمايشگاه MWC 2018 هستند. ظاهرا اين نسخه ارائه کننده قابليت‌هاي هوش مصنوعي بهبوديافته‌تر براي رقابت با بزرگاني نظير اپل و سامسونگ است.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از گجتنيوز، به نقل از يک گزارش جديد، ال جي شايد از يک مدل جديد ال جي وي 30 در نمايشگاه MWC 2018 پرده برداري کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزديک به Korea Herald‌ اعلام کرده‌اند که اين گوشي بهبود يافته از قابليت‌هاي هوش مصنوعي مدرن‌تري برخوردار است و با نام V30+ a به عرضه درخواهد آمد. اين رسانه کره‌اي البته هيچ سخني در مورد قابليت‌هاي هوش مصنوعي به زبان نياورده است،‌اما گفته شده که ال جي با همکاري مستقيم گوگل اقدام به توسعه آن‌ها کرده است.
نام مدل جديد ال جي وي 30 ظاهرا V30+ a‌ استدر حالي که ما نمي‌توانيم تاييد کنيم اين اطلاعات کاملا درست هستند، تغيير استراتژيک اخير ال جي موبايل مي‌تواند اين موضوع را محتمل کند. همانطور که احتمالا شما هم مي‌دانيد، ال جي معمولا گوشي هاي پرچمدار سري G خودش را در کنگره جهاني موبايل بارسلونا پرده برداري مي‌کند، با اين حال در CES‌ امسال مديرعامل ال جي آقاي Jo Seong-Jin اظهار داشته است که اين شرکت از مدل‌هاي جديدي «در زمان لزوم» پرده برداري خواهد کرد تا بتواند با ساير شرکت‌هاي سازنده رقابت خودش را حفظ کند. علاوه بر اين، در اينجا شايعات زيادي وجود دارد که ظاهرا طبق دستور مديرعامل جديد اين شرکت، طراحي و توسعه گوشي موبايل ال جي جي 7 از ابتدا آغاز مي‌شود و مي‌توانيم با نسل جديدي از آن نيز در MWC امسال ملاقات کنيم.
مديرعامل ال جي همچنين از برنامه‌هاي اين شرکت براي حفظ گوشي هاي هوشمند بالارده خود با ارائه مدل‌ها و نسخه‌هاي مختلف سخن گفته است. با توجه به اين که ال جي وي 30 آخرين و بزرگ‌ترين گوشي شرکت ال جي تا به امروز است، ممکن است نخستين محصولي که با پيشرفت‌هاي قابل توجهي همراه مي‌شود و در نسخه‌هاي ديگري به عرضه درخواهد آمد همين محصول باشد. حال آنکه مدل جديد ال جي وي 30 با پسوند a + عرضه خواهد شد يا خير، نامعلوم است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟

به گزارش خبرآنلاین، چند سالی است که از مطرح شدن موضوع تولید گوشی ایرانی می‌گذرد و پیش از آن تنها یک شرکت به‌عنوان تولیدکننده محدود گوشی شناخته می‌شد؛ تولیدکننده‌ای که البته به‌زعم برخی از کارشناسان این حوزه، بیش‌تر مونتاژ کننده قطعات وارداتی گوشی بوده تا این‌ که بخواهند صفر تا صد گوشی را در داخل کشور تولید کند.

به نقل از ایسنا، درباره مزیت تولید گوشی داخلی گفته شده که با تولید گوشی باکیفیت ایرانی با قیمت مناسب، به قدرت خرید مردم، تحول دیجیتال و اشتغال کمک خواهد شد. اگرچه ویژگی‌ها و خدماتی که برای گوشی داخلی در نظر گرفته شده، هنوز اعلام نشده اما استفاده از سیستم عامل بومی ظاهرا یکی از این ویژگی‌ها است.

اگرچه تولید گوشی ایرانی مورد توجه دولت‌های گذشته قرار دارد اما دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع نشان داده چراکه همزمان با آغاز به کار این دولت، وزیر ارتباطات درباره برنامه برای تولید موبایل ایرانی اعلام کرد که ظرفیت‌های خوبی برای تولید موبایل در کشور وجود دارد اما باید بازار آن در کشور ایجاد شود و مردم به این موبایل ها اطمینان کنند.

بر این اساس اعلام شد که در ابتدا ممکن است نواقصی وجود داشته باشد که باید به این مسئله توجه کرد، همچنین در ساخت گوشی‌های ایرانی از ظرفیت جوانان که سبب اشتغال‌زایی می‌شود، استفاده خواهد شد؛ علاوه بر آن در مردم و جامعه خود باوری ایجاد می‌کند و نسبت به گوشی‌های خارجی ارزان‌تر است.

در نهایت پس از طرح اولیه تابستان سال گذشته - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام- اعلام کرد تولید گوشی تلفن همراه یکی از پروژه‌های است که از دولت گذشته آغاز شده، ۱۳ شرکت خصوصی برای احداث خط تولید خود در این منطقه به آنها مراجعه کردند که از این تعداد دو مجموعه به بهره‌برداری رسیده‌اند و پیش‌بینی آنها این است که تا پایان سال ۱۴۰۲ حداقل یک میلیون گوشی تولید شود که یک سوم آن گوشی هوشمند و باقی به صورت دکمه‌ای خواهد بود.

طبق گفته وزیر ارتباطات، حوزه تبدیل موبایل حوزه مشترک وزارت ارتباطات و وزارت صمت است که مسئولیت اصلی آن برعهده وزارت صمت بوده بنابراین برنامه‌ریزی مشترکی انجام و کمک می‌شود به شرکت‌هایی که می‌توانند گوشی تولید کنند و زیرساخت‌های لازم را در اختیارشان قرار می‌گیرد.

موضوعی که وی در اظهارات اخیر خود در یکی از رسانه‌ها به آن اشاره کرد و گفت: از شرکت‌های مختلف در منطقه ویژه اقتصادی پیام حمایت کردیم و با واگذاری زمین و تسهیلات، زیرساختی را فراهم کردیم تا مقدمات برای تولید گوشی فراهم شود.

او تأکید کرد که در این حوزه ظرفیت خوبی وجود دارد و جوانان ما از جوانان دیگر کشورها کمتر نیستند و اگر مردم و مسئولان به محصول ایرانی اعتماد کنند، می‌توانیم هم نیاز خودمان را برطرف کنیم و هم به سمت صادرات گام برداریم.

زارع‌پور با بیان اینکه بازار گوشی همراه بازار بسیار بزرگی است، یادآور شد که اکنون سالیانه بیش از سه میلیارد دلار صرف واردات ۱۰ تا ۱۴ میلیون دستگاه گوشی می‌شود اما این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم تولیداتی در این بخش داشته باشیم.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: البته لازم است که این تولیدات در فضای رقابتی انجام شود تا محصول بهتر و متناسب با سلیقه مردم تولید و عرضه شود. اگر برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه انجام شود حتماً می‌توانیم با گوشی‌های خارجی نیز رقابت کنیم البته هنوز در ابتدای راه هستیم.

البته حمایت دولت فقط به موارد گفته شده محدود نمی شود و در بخش دوم لایحه بودجه امسال دولت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی در نظر گرفته است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897010

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت