Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، به علت بارش برف سنگین، سرمای هوا و لغزندگی معابر، تمامی مدارس شهر و روستا در تمام مقاطع در شهرستان شازند و مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر و روستای شهرستان خمین امروز تعطیل است.

طبق این اطلاعیه، امروز مدارس نواحی یک و دوی شهر و روستای شهرستان های اراک و فراهان در تمام مقاطع با دو ساعت تاخیر و در خمین نیز مدارس دوره متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدارس شهر و روستای شهرستان آشتیان و منطقه سربند در همه مقاطع، مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان شازند در نوبت صبح تعطیل اعلام شد و در شهرستان های کمیجان و خنداب نیز مدارس ابتدایی و پیش دبستانی با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می کنند.

گفتنی است تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان های ساوه، زرندیه، تفرش و دلیجان، امروز دایر بوده و تاکنون تصیمی مبنی بر تعطیلی مدارس این شهرستان ها گرفته نشده است.

901

برف خمین استان مرکزی شازند ساوه زرندیه تفرش و دلیجان تعطیل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا اواخر وقت چهارشنبه زبانه‌های کم فشار بر روی منطقه حاکم است و با گذر سامانه ناپایدار در تراز میانی جو، برای این مدت شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز وزش باد جنوبی تند تا نسبتاً شدید در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی رخ خواهد داد، گفت: از فردا دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر کاهش نسبی دما، بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در مناطق مستعد با رخداد تگرگ و برخورد صاعقه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی انتظار می‌رود.

کوهی با بیان اینکه با در نظر گرفتن شدت بارش، آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: لذا به هم استانی‌ها، عشایر و دامداران توجه به هشدار سطح نارنجی شماره ۳ مرکز پیش‌بینی استان اردبیل، توصیه می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اجتناب از از اتراق در حریم رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات افزود: با خروج این سامانه از روز پنجشنبه جو استان نسبتاً پایدار و هوایی بهاری پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6097150

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور