Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی یوونتوس از شرط این باشگاه برای موافقت با جدایی دیبالا سخن به میان آورد.به گزارش بلاغ، پائولو دیبالا در فصل جاری نوسان زیادی در یوونتوس  داشت. این بازیکن آرژانتینی شروعی توفانی در ابتدای فصل داشت اما رفته رفته افت کرد و جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد.

خبرهای زیادی درباره جدایی دیبالا از یوونتوس به گوش می‌رسد و از منچستریونایتد به عنوان مشتری جدی این بازیکن آرژانتینی سخن به میان می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس این گونه درباره احتمال جدایی دیبالا سخن به میان آورد: " دیبالا اگر می‌خواهد راهی منچستریونایتد شود باید رقم فسخ قرارداد خود را پرداخت کند. این شرط ما برای جدایی او است."

مدیر ورزشی یووه درباره رقم فسخ قرارداد دیبالا سخن به میان نیاورد اما پیش‌بینی می‌شود  که نزدیک به ۱۵۰ میلیون یورو باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد

مایکل ادواردز و ریچارد هیوز بازیکنان مناسب لیورپول را شناسایی خواهند کرد. 

طرفداری | آرنه اسلوت سرمربی لیورپول خواهد بود و دیگر نقش سنتی «مدیر» اجرا نمی‌شود. 

به گزارش تایمز؛ لیورپول در فصل آینده مدل سرمربی/مدیر ورزشی را دنبال خواهد کرد. آرنه اسلوت، سرمربی جدید قرمزها به خوبی با این مدل آشناست و انتظار می‌رود با چنین نقشی در آنفیلد راحت باشد. او در طول دوران مربیگری خود همواره در همین ساختار فعالیت کرده است. خلاف برخی مدل‌های سنتی، در لیورپول جدید، سرمربی بر روی هدایت و آماده‌سازی تیم اصلی تمرکز خواهد کرد و گزارش کار خود را به مدیر ورزشی، ریچارد هیوز، ارائه خواهد داد. مسئولیت‌های هیوز شامل جذب بازیکن و مدیریت سایر بخش‌های فنی باشگاه است. بالاتر از این دو نفر، مایکل ادواردز، مدیر ورزشی سابق لیورپول قرار خواهد گرفت که ماه گذشته به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال به این باشگاه بازگشت. باشگاه لیورپول بر این باور است که این ساختار جدید برای پیچیدگی‌ها و نیازهای فوتبال مدرن مناسب‌تر است و از این طریق می‌تواند حمایت بیشتری را از سرمربی به عمل آورد.

غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد