Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: این استان با مشکلات متعددی مواجه است که از مهمترین آنها کمبود آب، بیکاری و محیط زیست بنابر این حل مشکل های آب، اشتغال و محیط زیست از اولویت های برنامه مدیریت استان است.

به گزارش ایرنا، محسن مهر علیزاده روز شنبه در نشست خبری اضافه کرد: جهت گیری دولت و استانداری در استان اصفهان در راستای حل این مشکلات است و برای حل مشکلات مردم این خطه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی 'کار، کار، کار' را شعار مدیریت ارشد استان برای تحقق برنامه ها و اولویت های استان است
بیان کرد و افزود: کار برای مردم و دستیابی به برنامه ها و اولویت های استان اصفهان ما با تلاش برای تحقق این شعار میسر می شود.
استاندار اصفهان با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در پیشرفت جامعه ادامه داد: فعالیت اصحاب رسانه و جریان صحیح اطلاعات در جامعه باید وجود داشته باشد و این به رشد و توسعه کشور می انجامد.
وی از زحمات رسول زرگرپور استاندار سابق اصفهان تشکر کرد و گفت: او متخصص حوزه آب بود و اقدام های مناسبی را برای حل مشکلات آب این استان انجام داد.
مهرعلیزاده تکمیل تونل سوم و سد کوهرنگ برای انتقال ٢٥٠ میلیون متر مکعب را از اصلی ترین و نخستین اقدام های پیش روی مدیریت استان اصفهان جهت برطرف شدن مشکلات آب این استان بیان کرد.
ادامه دارد ..
6020 / 3011 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان - آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند