Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- دبير هيات شمشيربازي آذربايجان غربي گفت: اردوي آماده سازي تيم ملي شمشير بازي در اسلحه اپه با حضور 15 ورزشکار در بخش جوانان و نوجوانان از جمله 3 بازيکن اروميه اي در سالن کلاهدوز تهران آغاز شده و به مدت 6 روز در اين سالن ادامه مي يابد.

شهريار نوبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينکه بازيکنان از 30 دي سال جاري به مدت 6 روز در سالن کلاهدوز تهران حضور دارند، افزود: اين اردو جهت آمادگي براي حضور در مسابقات آسيايي جوانان و نوجوانان که اسفند سال جاري در دبي برگزار مي شود، در حال برگزاري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: 15 نفر به اين اردو دعوت شده است که اسامي `فريما باباپور` در بخش جوانان، `مبينا بافراست` و `سما کشي آده` در بخش نوجوانان نيز به عنوان نمايندگان آذربايجان غربي در ميان آنان وجود دارد.
وي با اشاره به نتايج رقابت هاي انتخابي تيم ملي آقايان در اسلحه فلوره، گفت: هادي رضوي نيا و حسين شجاع زاده به ترتيب توانستند به عنوان نفر دوم و چهارم اين رقابت ها انتخاب شوند و شانس حضور در رقابت هاي آسيايي 2018 جاکارتاي اندونزي را کسب کنند.
به گزارش ايرنا هيات شمشيربازي آذربايجان غربي يکي از هيات هاي فعال و موفق آذربايجان غربي است که با تاسيس خانه شمشيربازي در محل ورزشگاه تختي اروميه، فعاليت چشمگيري در راستاي جذب و تربيت علاقه مندان اين رشته دارد.
اين هيات فعاليت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده و حضور قهرماناني همچون طاهر عاشوري، حجت حکيميان، سکينه نوري، الهه قهرماني، فريما باباپور، رضا محمودپور و سعيد رمضاني در ترکيب تيم هاي ملي و کسب مدال هاي متعدد کشوري، بين المللي و آسيايي از موفقيت هاي ورزشکاران ملي پوش اين هيات نوپاست.
از نوجوانان آينده دار اين رشته در آذربايجان غربي مي توان به هادي رضوي نيا و حسين شجاع زاده در اسلحه فلوره و امين خيردوست در اسلحه سابر اشاره کرد.
8135/ 3072
** خبر: شهين بيدادرس ** انتشار: عليرضا فولادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دریاچه ارومیه تمامی دست گاه‌های اجرایی مشارکت داشتند برلزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای نگین فیروزه ای آذربایجان غربی تاکید کرد.

علیرضا نوروزی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، وظیفه کمیته فرهنگی و هنری این جشنواره را برعهده داشت و تمامی برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در جشنواره با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته بود.

وی به نتایج برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت:  مردمی که برای بازدید از دریاچه در این حشنواره حضور داشتند زنگ خطر خشکی دریاچه را احساس کرده و متوجه شدند که این دریاچه در خطر قرار گرفته و باید برای احیای ان مشارکت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل خشکی دریاچه ارومیه اسراف در مصرف آب بوده گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی مردم با مصرف درست استفاده کردن از اب آشنا می‌شوند.

نوروزی تصریح کرد: ملت ایران در این دریاچه سهم دارند پس باید در احیای دریاچه ارومیه نیز مشارکت داشته باشند با درست مصرف کردن و اگاهی از تبعات خشکی دریاچه ارومیه مردم می‌توانند کمک بزرگی به احیای نگین فیروزه‌ای آذربایجان کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا