Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:51:09 GMT

مدافع استقلال محروم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۶۸۶

مدافع استقلال محروم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید حسینی مدافع استقلال با دریافت کارت زرد دیدار مقابل پاس جم جنوبی را از دست داد.

حسینی در دیدار مقابل پدیده از داور بازی کارت زرد دریافت کرد تا سه اخطاره شده و نتواند آبی پوشان را در مقابل پارس جم همراهی کند. با این تفاسیر پژمان منتظری جایگزین این بازیکن در خط دفاع استقلال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های استقلال و پارس جم پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه‌ آزادی برگزار خواهده شد. 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های حالا ثابت شده در ترکیب الهامی جوانی گمنام اما آینده‌دار است. سام دلیری در دیدار مقابل سپاهان اصفهان هم در مقابل بهترین مهاجمان لیگ ایران به خوبی از پس وظایف دفاعی خود برآمد و با وجود سن کم بازی پخته و کاملی را از خود نشان داد تا الهامی بار دیگر او را در ترکیب ثابت نساجی مازندران قرار دهد.

در دیدار حساس نساجی در وطنی و برابر تراکتور شماره ۵۰ نساجی بار دیگر در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفت. سام دلیری مروز هم در مقابل هافبک‌ها و مهاجمان با تجربه و نام آشنای تراکتور عملکرد فوق العاده‌ای داشت. او در اغلب نبردهای هوایی موفق بود و به ویژه در نیمه اول و ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم موفق به عملکرد دفاعی قابل قبول شد.

امیر سام ۲۰ ساله با دو تکل مطمئن یکی در نیمه اول و دیگری در وقت‌های اضافه نیمه دوم در محوطه، به خوبی مانع گلزنی تراکتور شد تا بازی خوب خود را کامل کند. به نظر حالا با دلیری گای خود را در زمین و ترکیب نساجی پیدا کرده و احتمالا در دیدار هفته ۲۵ این تیم در اصفهان و مقابل ذوب‌آهن هم بخشی از ترکیب این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم