Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:14:06 GMT

عصبانیت شورله از ادامه بحران در دورتموند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۷۳۸

عصبانیت شورله از ادامه بحران در دورتموند

آندره شورله از این که تیمش نتوانست برنده بازی با هرتابرلین شود ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نشریه کیکر، بوروسیا دورتموند در هفته نوزدهم بوندسلیگا در زمین هرتابرلین یعنی ورزشگاه المپیا اشتادیون به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دورتموند دو امتیاز دیگر را در ادامه لیگ از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره شورله، ملی پوش تیم دورتموند درباره نتایج ضعیف این تیم گفت: داور یک پنالتی واضح را برای ما نگرفت. این صحنه ۶۰ به۴۰ بود و نمی‌دانم داور چطور این تصمیم را گرفت.عملکرد ما در این دیدار برای کسب برد خوب بود. البته در نیمه نخست تنبل بودیم. در نیمه دوم بعد از باز شدن دروازه به خودمان آمدیم و بازی سریع و با دقتی انجام دادیم. در ۳۰ دقیقه پایانی بازی کاملا تیم برتر زمین بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم که از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم. 

بوروسیا دورتموند در این دیدار نیز پیر امریک اوبامیانگ بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت. این بازیکن قصد دارد راهی آرسنال شود و به همین خاطر اشتوگر، سرمربی دورتموند برای دومین بازی پیاپی به این بازیکن اجازه داد تا به مذاکرات خود برسد.

رقابت‌های بوندسلیگا امشب و فرداشب با برگزاری چند دیدار ادامه خواهد یافت که در یکی از دیدارها بایرن مونیخ برابر وردربرمن قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال

فصل ناامیدکننده باواریایی ها با گل کیمیش زنده شد.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

یوشوا کیمیش که تک گل ارزشمند بایرن مونیخ در این بازی را به ثمر رساند، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او علاوه بر گلزنی در این بازی، ۴ موقعیت گلزنی ایجاد کرد و ۹۳٪ پاس صحیح به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!