Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@14:07:09 GMT

محرومیت طارمی فردا تمام می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۹۱۷۷۴

به گزارش پارس نیوز،

مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال الغرافه قطر از فردا می‌تواند بعد از 4 ماه محرومیت در بازی‌های رسمی برای تیمش به میدان برود.

طارمی زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور 4 ماه از فعالیت فوتبالی محروم شد و امروز این محرومیت به پایان می‌رسد.

این بازیکن که اخیرا به الغرافه قطر پیوسته می‌تواند از اولین بازی بعدی تیمش در لیگ قطر به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد

پیش از بازی استقلال – شمس آذر دو بازیکن تیم استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق احضار شده‌اند.

به گزارش مشرق، محمدحسین مرادمند به دلیل مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک و سیدحسین حسینی به دلیل لمس جیمی‌جامپ خانم به کمیته انضباطی و اخلاق احضار شده‌اند! هر چند نیت دروازه‌بان استقلال این بود که ماموران امنیتی بدون برخورد با تماشاگر خاطی وی را به روی سکوها هدایت کنند.

حال سوال اینجاست آیا آرای صادره از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق منجر به محرومیت این دو بازیکن خواهد شد و آنها شانس بازی با شمس آذر را از دست خواهند داد؟

پاسخ این سوال منفی است. همان طور که پیش از این امید عالیشاه به بهانه مشابه شانس حضور در ترکیب تیم پرسپولیس را از دست نداد و با جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی مواجه شد. آرای صادره برای دو بازیکن استقلال هم مشابه رایی خواهد بود که برای امید عالیشاه صادر شده است و این دو بازیکن می‌توانند استقلال را در مصاف با شمس آذر همراهی کنند.

مصاف استقلال – شمس آذر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر جمعه هفته جاری دراستادیوم آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • حراج گسترده سکه از فردا
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • فرار تن‌هاخ از خبرنگار: نشست خبری نیمه‌تمام ماند
  • طارمی ناجی پورتو شد
  • بازگشت شکوهمند طارمی؛ ستاره ایرانی در نقش منجی
  • پایان ناکامی‌های طارمی؛ ستاره ایرانی منجی پورتو شد
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو