Web Analytics Made Easy - Statcounter

به علت افزایش غلظت گرد و غبار در استان های خوزستان و ایلام، برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این دو استان تعطیل شدند.

به گزارش ایسنا، با توجه به نامساعد بودن وضعیت هوای استان های ایلام و خوزستان، دانشگاه ایلام، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه‌های علمیه استان ایلام تعطیل و برگزاری امتحانات امروز به اعلام آتی این مراکز محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلیه ادارات و دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهرستان های آبادان، خرمشهر، شوش و شادگان امروز (شنبه) تعطیل اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد،‌ بر اساس اطلاعیه مرکز هماهنگی، کنترل و کاهش آلودگی هوای ایلام به دلیل افزایش گردوغبار در استان امروز (شنبه) فعالیت مدارس و مراکز آموزشی در شیفت صبح در استان ایلام تعطیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور: واحدهای تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند. واحدهای تعطیل شده باید احیا شود و تلاش کنیم دیگر واحدی تعطیل نشود.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند