Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجودی که از شب گذشته شاهد بارش برف در سطح شهرستان قروه بوده ایم امروز و در حالی که ساعت از 7 صبح گذشته بود خبر تعطیلی برخی مدارس از سوی آموزش و پرورش منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، با وجودی که از ساعات ابتدایی شب گذشته بارش برف در شهرستان قروه آغاز شده بود و برودت هوا در ساعات منتهی به نیمه های شب احساس می شد اما هیچ خبری مبنی بر تعطیلی مدارس از سوی شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه و مدیریت این مجموعه اعلام نشد و این وضعیت تا ساعات ابتدایی صبح نیز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از آنکه رانندگان سرویس های مدارس در مسیر رسیدن به مدرسه بودند و دانش آموزان نیز آماده ورود به کلاس درس می شدند کانال روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قروه خبر از تعطیلی مدارس داد ، ساعت از 7:15 دقیقه صبح گذشته بود.

متاسفانه این نحوه اطلاع رسانی آن هم در حالی که بیش از 10 ساعت از زمان بارش برف می گذشت نشان دهنده ضعف شورای آموزش و پرورش در تصمیم گیری به موقع می باشد که خانواده ها، سرویس های مدارس و دانش اموزان را با نارضایتی مواجه می کند.

در همین خصوص تعدادی از رانندگان سرویس های مدارس با ارسال پیام و در تماس های تلفنی با خبرنگار سراب خبر گلایه های خود را در این خصوص بیان داشتند .

یکی از این رانندگان در تماس تلفنی خود با اشاره به شرایط نامناسب رانندگی و لغزندگی خیابان ها، اظهار داشت: اطلاع رسانی مسئولین در خصوص تعطیلی مدارس بسیار ضعیف بود .

وی افزود: ما مجبور شده ایم پس از اینکه دانش آموزان را به مدرسه رسانده ایم باز هم آنها را به خانه های خود ببریم.

این راننده سرویس ادامه داد: این در حالی است که ماهم برای خود برنامه ریزی ای داشته ایم و با این وضعیت امروز از کارهای شخصی خود و دیگر سرویس های مشخص شده در ساعات صبح بازماندیم.

در همین رابطه خانواده ها نیز گلایه های بسیاری داشته اند و پیام های بسیاری برای مدیریت پایگاه خبری تحلیلی سراب خبر ارسال شده است که بیانگر نارضایتی انها از نحوه اطلاع رسانی است.

بی تردید اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس بیش از هر چیزی نیازمند زمان بندی مناسبی برای اعلام آن می باشد تا خانواده ها نیز در جریان آن قرار بگیرند و نگرانی های رفت و آمد دانش اموزان پس از اعلام تعطیلی مدارس متوجه انان نباشد.

اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس امروز باعث شد تا بسیاری از والدین کارهای اداری خود را تعطیل کنند و با نگرانی به سمت مدارس راهی شوند تا کودکان خود را به خانه بازگردانند.

حال باید گفت تکلیف آن دسته از والدینی که شاید از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند و منتظر اعلام خبر تعطیلی مدارس از سوی رسانه ملی می باشند چیست؟ چرا که هم اکنون و با پیشرفت علم و فناوری گاهی خبرها پیش از آنکه از طریق تلویزیون و شبکه های استانی اعلام شوند از طریق شبکه های اجتماعی و خبرگزاری های رسمی به اطلاع می رسند و در این میان هستند والدینی که دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارند و از این خبرها بی خبر می مانند.

امید آنکه مسئولین امر با درنظرگرفتن این شرایط در زمان های مشابه تصمیم گیری سریع تری داشته باشند و به هنگام عمل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری