Web Analytics Made Easy - Statcounter


کتاب «یکصد منظومه عاشقانه فارسی» اثر حسن ذوالفقاری روز یکشنبه ۱۵ بهمن در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش امتداد نیوز، نشست نقد و بررسی کتاب «یکصد منظومه عاشقانه فارسی» اثر حسن ذوالفقاری روز یکشنبه ۱۵ بهمن در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در سال ۹۳ توسط نشر چشمه منتشر شد.

این جلسه با همکاری پژوهشکده زبان و ادبیات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و انجمن علمی نقد ادبی ایران برگزار می‌شود و در آن، زهرا حیاتی و محمد جعفری قنواتی به‌عنوان منتقد حضور داشته و در کنار مولف اثر، درباره این کتاب سخنرانی خواهند داشت.

این برنامه روز یکشنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند (۶۴ غربی) برگزار می‌شود.

true برچسب ها : «یکصد منظومه‌ عاشقانه‌ فارسی» به بازار نشر آمد «یکصد منظومه عاشقانه ادب فارسی» به زودی منتشر می‌شود true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه مطالعات دین و مدرسه مطالعات دیالوگ باشگاه اندیشه نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» نوشته سید محمدهادی گرامی برگزار می‌شود.

در این نشست علاوه بر مؤلف اثر، سید محمد هادی گرامی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مهدی فدایی مهربانی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و احمد بستانی، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی حضور دارند.

نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع» روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ در باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه نایبی، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6083717 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  • کشف ۱۰۳۱ سیارک جدید با ۳۷۰۰۰ تصویر تلسکوپ هابل